نیم نگاه بازی The Last of Us Part I

The Last of Us Part I ریمیک بازی محبوب و شناخته شده پلی استیشن است که اخیرا برای پلی استیشن ۵ عرضه شده است. در این ویدیو نگاهی کوتاه انداختیم به ویژگی‌ها و پیشرفت‌های گرافیکی بازی. همراه یک گیمر باشید.

پس از استقبال گرم کاربران، این بازی هم محتوای جدید دریافت کرد و حتی یک بار روی پلی استیشن 4 هم ریمستر شد. پس از آن در سال ۲۰۲۰ هم شاهد عرضه The Last of Us Part II، دنباله بزرگ این بازی بودیم. با عرضه کنسول جدید پلی استیشن 5، سونی و ناتی‌داگ تصمیم گرفتند با استفاده از تکنولوژی قوی‌تر و مدرن PS5، اولین بازی این مجموعه را بازسازی کنند و به‌دست گیمرهای این کنسول برساند.

ما در نیم نگاه جدید به همراه میثم قسمتی از ابتدای بازی را تجربه کردیم تا نگاه بیندازیم به برخی از ویژگ‌های این محصول ۷۰ دلاری. در ادامه شما را به تماشای نیم نگاه دعوت می‌کنم.

ریمیک بازی لست آو آس که با نام The Last of Us Part 1 معرفی شد با قیمت ۷۰ دلار برای کاربران پلی استیشن ۵ در دسترس است. البته گفته شده که این بازی به‌زودی برای کامپیوتر نیز عرضه می‌شود. این بازی دارای پیشرفت‌های گرافیکی بسیار بالایی است و نورپردازی و بازسازی تمام بافت‌های بصری بازی، تنها بخشی از ویژگی‌های این ریمیک است. همچنین DLC Left Behind هم ضمیمه این ریمیک شده است. البته جای بخش چندنفره (مولتی‌پلیر) در این بازی خالی است. سازندگان گویا با بخش چندنفره لست آو آس 2 قصد دارند بخش چند نفره دنیای The Last of Us را بالا بیاورند.

بخوانید  Looping Shooter Lemnis Gate به زودی سرورهای آنلاین را خاموش می کند

سال ۲۰۱۳ بود که بازی The Last of Us برای پلی استیشن 3 عرضه شد. طول نکشید که این بازی به‌لطف داستان‌گویی، گرافیک و فضای ترسناکش به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گیمرها تبدیل شد. پس از شیوع ویروسی مرگبار، دنیا وارد یک همه‌گیری وحشتناک می‌شود. ویروسی که انسان‌ها را به هیولاهایی کشنده تبدیل می‌کند. جول، شخصیت اصلی بازی یکی از کسانی است که بازمانده این بحران بزرگ شده است. بعد از ۲۰ سال جول حالا به یک قاچاقچی تبدیل شده است و در مناطق قرنطینه زندگی می‌کند، تا اینکه ماموریتی مسیر زندگی‌اش را عوض می‌کند.

برای حمایت از یک گیمر لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید



منبع