نگرانی گوگل و انویدیا در مورد معامله مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد – گزارش

تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت قبلاً در کشورهایی مانند برزیل، عربستان سعودی و صربستان تأیید شده است، اما در ایالات متحده و بریتانیا مراحل نهایی آن بسیار دشوارتر است. برای آخرین اخبار با GameSpot چک کنید.

مایکروسافت در تلاش است تا اکتیویژن بلیزارد را بخرد تا بتواند جای پای خود را در فضای بازی های موبایل به دست آورد. مایکروسافت در حال حاضر حضور گسترده‌ای در فضای بازی‌های موبایل ندارد، اما اگر قراردادش با Activision Blizzard انجام شود، مالکیت Candy Crush، Call of Duty Mobile، Diablo Immortal و سایر بازی‌های موبایل Activision Blizzard را در اختیار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش جدید، غول‌های فناوری گوگل و انویدیا نگرانی‌هایی را در مورد پیشنهاد مایکروسافت برای تصاحب Activision Blizzard ابراز کرده‌اند. FTC در تلاش برای متوقف کردن این معامله از مایکروسافت شکایت کرد و پرونده اکنون پس از یک جلسه استماع مقدماتی در اوایل ماه جاری به دادگاه می رود.

در ادامه این گزارش آمده است که انویدیا به FTC گفته است که «نیاز به دسترسی برابر و باز» به بازی‌ها وجود دارد. با این حال، طبق این گزارش، این شرکت مستقیماً با این معامله مخالف نیست.

در حال پخش: بزرگترین بازی های ایکس باکس که در سال 2023 و پس از آن عرضه می شوند

گوگل و انویدیا به سونی می‌پیوندند و نگرانی‌هایی را درباره تلاش مایکروسافت برای خرید Activision Blizzard مطرح می‌کنند. بخش پلی‌استیشن سونی با ایکس‌باکس مایکروسافت رقابت می‌کند و به‌طور خاص، سونی نگرانی‌هایی را در مورد انحصاری شدن سری Call of Duty اکتیویژن مطرح کرده است. مایکروسافت اعلام کرد که این اتفاق نخواهد افتاد و به سونی پیشنهاد قرارداد 10 ساله برای Call of Duty را داد.

بخوانید  اپل خواهان جبران هزینه های قانونی ضدانحصار اپیک گیمز است

Google فروشگاه بسیار محبوب Google Play را برای بازی‌های تلفن همراه اجرا می‌کند و در سرویس استریم با Stadia فعالیت می‌کند. در 18 ژانویه بسته می شود. در همین حال، انویدیا پردازنده‌های گرافیکی تولید می‌کند و سرویس استریم خود یعنی GeForce Now را دارد.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.