نگاه اول به میراث هاگوارتز | نبرد جادویی برای پاترهدها

بازی Hogwarts Legacy سرانجام در روز جمعه 21 فوریه 1401 به طور رسمی منتشر می شود، ما هم خوش شانس بودیم که بازی را قبل از زمان انتشار تجربه کنیم.

در یوتیوب تماشا کنید

بازی Hogwarts Legacy که توسط Avalanche و Port Key Games تولید شده است، از زمان انتشار مورد توجه بسیاری از پاترهدها قرار گرفته است. داستان بازی حول محور پسر یا دختر پنجمی است که با چند سال تاخیر وارد هاگوارتز می شود. طبق اعلام سازندگان، دوران بازی در دهه 1890 روایت می شود، این زمانی است که داستان هری پاتر و موجودات شگفت انگیز بین سال های 1926 تا 2010 اتفاق می افتد.

وقتی شخصیت اصلی وارد هاگوارتز می شود، از حضور جادویی باستانی که فقط خودش می تواند آن را ببیند، بیشتر آگاه می شود. بازی در کنار هاگوارتز بازیکنان را به هاگزمید و جنگل ممنوعه می برد و در شروع بازی دقایقی را در بانک جادویی گرینگوتز می گذرانیم. در این ویدیو شروع بازی را تجربه کردم و در مورد ویژگی های گیم پلی هاگوارتز Legacy و همچنین شخصی سازی شخصیت ها صحبت کردم.

حامی اولین ویدیوی میراث هاگوارتز مغازه فانتزی شرق شما می توانید محصولات مختلف هری پاتر را از این فروشگاه معتبر خریداری کنید. شنل، کلاه و شال، گیان مندریک، عصا، زیور آلات، لیوان و بسیاری دیگر از محصولات جذاب دنیای هری پاتر و دیگر مجموعه های فیلم و سرگرمی هم اکنون در فروشگاه Fantazio موجود است.