نکات وصله Destiny 2 نسخه 7.0.5.1: رفع مشکلات فنی ورودی

در حال پخش: تریلر بازی Destiny 2: Lightfall Rally All Guardians

اندازه:

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

وصله جدید دو مشکل را که باعث خرابی می‌شدند، برطرف کرد، یکی که می‌توانست با باز کردن منوی بارگیری ایجاد شود و دیگری که ناشی از اثرات ذرات بیش از حد در بخش‌های خاصی از نپتون بود. این پچ بدون شک برای بازیکنان PS5 که به طور خاص تحت تأثیر خرابی‌های Neomuna در Neptune قرار گرفته‌اند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت. این پچ همچنین مبارزات Daughters of Oryx را برای به حداقل رساندن سوسو زدن و تنظیم روشنایی صحنه بهینه‌سازی کرد.

آخرین پچ برای Destiny 2 آمده است، اگرچه این فقط یک اصلاح کوچک است. بعد از اینکه سرورها برای حدود یک ساعت از کار افتادند، پچ 7.0.5.1 اکنون در حال پخش است و تعداد کمی اصلاحات را برای بازی‌ای که اخیراً به دلیل مشکلات فنی درگیر شده است، ارائه می‌کند.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

در حالی که هر وصله ای بهتر از هیچ است، بازیکنان همچنان از این که لیست پچ نسبتاً کوچک است، با تعدادی از باگ های اصلی حل نشده، از جمله مشکلات صوتی معرفی شده با پچ، ناامید هستند. Destiny 2 در چند روز گذشته مشکلات فنی زیادی را تجربه کرده است، به طوری که در چند روز گذشته بازیکنان با کدهای خطای رایج CHICKEN، WEASEL، و PLUM دست و پنجه نرم می کردند. یک اشکال به نظر می رسد که همه شخصیت های شما حذف شده اند.

بخوانید  تریلر Deadpool and Wolverine اینجاست و کثیف است

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.