نویسنده The Marvels به مجموعه Tomb Raider اضافه شد


آمازون و MGM اخیرا نویسنده سریال های The Marvels و WandaVision را برای پیوستن به تیم نویسندگی مجموعه Tomb Raider استخدام کرده اند.

آمازون و ام جی ام برای تولید فیلم و سریال تلویزیونی بر اساس سری بازی های تام ریدر همکاری می کنند حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونیک نویسنده جدید به این پروژه اضافه شده است. ورایتی گزارش داد که مگان مک دانل نویسنده The Marvels و WandaVision به تیم نویسندگی Tomb Raider اضافه شده است. فیبی والر-بریج، خالق سری Fleabag، مسئولیت ساخت مجموعه تام ریدر را بر عهده دارد. ظاهراً جهان این مجموعه با فیلم Tomb Raider به اشتراک گذاشته شده است، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

در حال حاضر سریال Tomb Raider در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و اطلاعات کمی در مورد آن مانند خلاصه داستان جدید لارا کرافت یا تاریخ پخش در دسترس است و فقط می دانیم که این سریال قرار است از آمازون پخش شود. Prime Video، اما این پروژه قرار است هیچ ارتباطی با انیمیشن Tomb Raider نداشته باشد که قرار است در سال 2024 از نتفلیکس پخش شود و اقتباسی مستقیم از بازی های اخیر Tomb Raider است.

در هر صورت، بسیاری منتظر انتخاب بازیگران لارا کرافت هستند، زیرا آنجلینا جولی و آلیسیا ویکاندر قبلاً نقش لارا کرافت را در سینما بازی کرده بودند. در این بین آمازون ناشر بازی جدید Tomb Raider است که توسط کریستال داینامیکس و با استفاده از موتور Unreal 5 ساخته شده است. به نظر می رسد آمازون برنامه های زیادی برای دنیای Tome Reader دارد و احتمالا دنیای مشترک این آثار یکی از پروژه های احتمالی این استودیو

بخوانید  اندازه نقشه Assassin's Creed Mirage مشابه Unity و Revelations است
تحریریه مجله بازی یک گیمر