نویسنده و کارگردان Purge 6 فیلمنامه دنباله دیستوپیایی را به پایان رسانده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مشارکت دموناکو در این فرنچایز فراتر از موفقیت اولیه است، زیرا او به نوشتن هر پنج فیلم (به علاوه فیلم بعدی)، ساخت برنامه تلویزیونی همراه، و کارگردانی سه فیلم اول ادامه داد. قصد نویسنده-کارگردان این بود که آینه ای به جامعه نشان دهد و ما را به تأمل در رابطه آن با خشونت، سلاح گرم و فضای سیاسی حاکم دعوت کند.

در طول سال‌ها، فرنچایز «پاکسازی» به لطف فروش‌های کم‌هزینه‌اش در باکس آفیس و یک سریال تلویزیونی دو فصلی با فروش ۴۵۰ میلیون دلاری، طرفداران قابل‌توجهی به دست آورد. علیرغم شروع دشوار، با رد مکرر فیلمنامه فیلم اول به دلیل “بیش از حد غیر آمریکایی” و انتقادی از فرهنگ اسلحه در کشور، پشتکار دموناکو نتیجه داد. مفهوم او توجه جیسون بلوم تهیه کننده را به خود جلب کرد که منجر به حمایت یونیورسال و امضای قرارداد با بازیگر Ethan Hawke شد. اولین قسمت این فرنچایز که در 7 ژوئن 2013 منتشر شد، انتظارات را زیر پا گذاشت و علیرغم بودجه متوسط ​​2 میلیون دلاری، در آخر هفته افتتاحیه 34 میلیون دلار به دست آورد.

فرنچایز Purge که به خاطر نمایش یک آمریکای دیستوپیایی که در آن همه جنایت ها یک شب در سال قانونی است، شناخته شده است، به جنون خود ادامه خواهد داد. در مصاحبه با تنوعنویسنده و کارگردان جیمز دموناکو به اشتراک گذاشت که به تازگی فیلمنامه Purge 6 را به پایان رسانده است.

بخوانید  The Last Of Us Episode 3 به آهنگ 1970 کمک می کند تا 4900٪ در استریم های Spotify پخش شود

در حالی که پروژه بعدی دموناکو، خانه، داستان ترسناک متفاوتی را با بازی پیت دیویدسون بررسی می‌کند، خط داستانی تکمیل‌شده Purge 6 نوید گسترش بیشتر دنیای فرنچایز را می‌دهد و آمریکای جدیدی را معرفی می‌کند که سقوط کرده و بر اساس خطوط ایدئولوژیکی متفاوت تقسیم شده است. شخصیت فرانک گریلو، لئو، بازخواهد گشت و تداومی را برای طرفدارانی که مشتاق غواصی عمیق‌تر در این دنیای دیستوپیایی و شکسته هستند، فراهم می‌کند.