نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers 5 توسط نویسنده Ant-Man 3

ماه گذشته بود که مارول استودیو به‌صورت رسمی ساخت فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars را تایید و اعلام کرد. در ادامه مشخص شد که دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده خواهد داشت. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده فیلمنامه فیلم Avengers 5 مشخص شده است.

جاناتان میجرز نقش کانگ فاتح را در MCU بر عهده دارد. نام فیلم Avengers: The Kang Dynasty درواقع برگرفته از کمیک ۱۶ قسمتی Kang Dynasty است که تمرکز آن روی کانگ فاتح خواهد بود. جف لاونس یکی از چند نویسنده انیمیشن ریک و مورتی است که در دنیای سینمایی مارول حضور دارد. مایکل والدرون وظیفه ساخت سریال Loki و نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به‌همراه جسیکا گائو رهبر تیم نویسندگان سریال She-Hulk را بر عهده دارند.

جف لاونس

جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty که وظیفه فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را بر عهده داشته است، در ادامه همکاری خود با مارول استودیو وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده گرفته است. شخصیت کانگ فاتح در ابتدا با هویت He Who Remains در پایان فصل اول سریال Loki معرفی شد و در ادامه حضور این شخصیت در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania تایید شده است.

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهند رفت که این دو فیلم به فاز ششم دنیای سینمایی مارول و حماسه مولتی‌ورس پایان خواهند داد.

بخوانید  قیمت کارت گرافیک میان رده AMD Radeon RX 7600 را تعیین کنید



منبع

به‌تازگی مشخص شده است که چه کسی قرار است وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده داشته باشد.