نمایش Spider-Gwen در تصویر جدید انیمیشن Spider-Man 2

کریستوفر میلر همچنین اضافه کرد که در اولین تریلر انیمیشن Spider-Man 2 در واقع شاهد دو دنیا بودیم، یک دنیا زمین-50101 نام داشت که به Mumbattan تغییر نام داد و جهان دیگر Nueva York نام داشت که Spider-Man 2099 متعلق به آن است. is the world همچنین Spider-Gwen از دنیای Earth-65 می آید که ظاهراً از نظر طراحی قرار است با دنیایی متفاوت با سبک هنری جالب طرف باشیم.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شده است. مجله Empire در شماره جدید خود تصویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man 2 منتشر کرد که در آن ظاهر Spider-Gwen ظاهر شد که قبلاً در Spider-Man: Into the Spider- Verse محبوبیت داشت و اکنون در قسمت بعدی آن قرار دارد. بازگشته است در این تصویر، Spider-Gwen در وسط یک صحنه اکشن قرار دارد و شما می توانید این تصویر را در زیر مشاهده کنید:

شامیک مور در نقش مایلز مورالس (مرد عنکبوتی)، هایلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، اسکار آیزاک در نقش مرد عنکبوتی 2099 (میگل اوهارا)، ژاک جانسون در نقش پیتر بی پارکر (مرد عنکبوتی)، عیسی راعی در نقش جسیکا درو (زن عنکبوتی)، لونا لورن ولز و برایان تایری هنریاز جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse صداپیشه هستند. فیل لرد و کریستوفر میلر همچنین به عنوان تهیه کننده در دنباله انیمیشن Spider-Man بازگشت.

Spider-Gwen در وسط صحنه اکشن در Spider-Man: Across the Spider-Verse

Spider-Man: Across the Spider-Verse در 2 ژوئن 2023 (12 ژوئن 1402) و Spider-Man: Beyond the Spider-Verse برای اکران در تاریخ 29 مارس 2024 (10 آوریل 1403) برنامه ریزی شده است. . خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون وظیفه ساخت انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بر اساس فیلمنامه ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر مسئول هستند

بخوانید  PlayStation VR 2 پشتیبانی از بازی های رایانه شخصی را در سال 2024 اضافه می کند

عکس جدید از انیمیشن The Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شده است که اسپایدر گوئن را در میانه صحنه های اکشن ظاهر می کند.

همچنین اطلاعات جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شده است و فیل لرد در مصاحبه ای با Empire گفته است که در قسمت اول فقط یک سبک هنری در بازی داشتند.انیمیشن، اما در ادامه ما 6 سبک مختلف هنری را مشاهده خواهید کرد. در واقع، آنها از تجربه خلق The Mitchells Vs The Machines چیزهای زیادی یاد گرفتند و اکنون از آن تجربیات در Spider-Man: Across the Spider-Verse بهره برده اند که طرفداران و مخاطبان را به یک اندازه هیجان زده خواهد کرد.