نمایش Kemono جدید Wild Hearts در The Game Awards امسال

Koi Tecmo ماه گذشته تریلر بازی WILD HEARTS را منتشر کرد و جالب ترین ویژگی های بازی را به نمایش گذاشت.از جمله این ویژگی ها می توان به تله های Karakuri، وسایل نقلیه و دیگر ساختارهایی اشاره کرد که بازیکنان می توانند در نبردهای خود در حین شکار هیولا بسازند. علاوه بر این، سازندگان در اکتبر امسال اعلام کردند که برای تکمیل این بازی حدود 30 ساعت زمان نیاز است.

در محیط برفی با هیولای Wild Hearts مبارزه کنید

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

بازی WILD HEARTS قرار است در تاریخ 17 فوریه 2023 (28 بهمن 1401) بر روی پلتفرم رایانه شخصی، کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

با اعلام Koi Tecmo، شاهد رونمایی از یک Kemono جدید درون بازی WILD HEARTS در The Game Awards 2022 خواهیم بود.

همراه با اعلام این خبر در توییتر، Koei Tecmo تصویری از Kemono جدید منتشر کرد که شبیه یک گرگ است و مانند دیگر هیولاهای بازی که بدنشان با عناصر طبیعت آمیخته شده است، این گرگ نیز دارای شاخه هایی از گیاهان جادویی آبی است. روی بدنش رنگ دارد

Electronic Arts و Koi Tecmo در بیانیه ای اعلام کردند که تریلر جدیدی از بازی شکار هیولاهای آینده خود WILD HEARTS در جوایز گیم امسال منتشر خواهند کرد که یک Kemono جدید را برای بازیکنان به نمایش می گذارد. ; تا در نهایت با این موجود مبارزه کند.

بخوانید  خرید Quantic Dream Studio توسط NetEase به قیمت 100 میلیون یورو