نمایش هانتر در تریلر تازه بازی Marvel’s Midnight Suns

هانتر به‌عنوان دختر لیلیث توسط Caretaker بزرگ شد تا با مادرش مبارزه کند. با اینکه لیلیث در این نبرد شکست خورد، اما هانتر نیز جان خود را از دست داد. هر دو کاراکتر به زندگی باز می‌گردند و لیلیث با سازمان تروریستی هایدرا و هانتر به‌عنوان عضوی از Midnight Suns کار می‌کند. بازیکن‌ها می‌توانند تمام جنبه‌های شکارچی، از جنسیت و مدل مو گرفته تا لباس‌های مختلف را شخصی‌سازی کنند. یک گزینه برای تغییر روزانه لباس نیز در بازی وجود دارد.

دانلود از آپارات

بازی Marvel’s Midnight Suns در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. طرفدارها باید برای تجربه‌ی نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ زمان بیشتری را منتظر بمانند. بازی مارولز میدنایت سانز در استودیو Firaxis Games مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد که بیشتر برای تولید بازی‌های XCOM شناخته می‌شود.



منبع

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Firaxis و شرکت 2K Games تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns را به اشتراک گذاشتند. این تریلر به‌جای یکی از ابرقهرمان‌های معروف به‌سراغ نمایش هانتر، کاراکتر خلق‌شده توسط بازیکن می‌رود. تریلر تازه برخی از حرکات این کاراکتر را نشان می‌دهد؛ از ضربات سریع با شمشیرهای دوگانه گرفته تا ضربات سنگین با یک سلاح دو-دستی غول‌پیکر. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید.

شرکت توکی گیمز و استودیو فیراکسیس تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns را پخش کردند که کاراکتر هانتر را در مرکز توجه قرار می‌دهد.

بخوانید  یک فیلم سینمایی جدید Destiny 2 وجود دارد که احتمالاً این هفته از دست داده اید