نمایش نبردهای Jack-8 در تریلر گیم پلی Tekken 8

مانند نسخه های قبلی این شخصیت در بازی های قبلی، به نظر می رسد Jack-8 یک شخصیت کند با تاکید بر ضربات سنگین و ترکیب های کوتاه است. تریلر جدید همچنین برخی از توانایی های خاص Jack-8 را به نمایش می گذارد، مانند احضار یک سلاح غول پیکر برای تکمیل ترکیب ها. اوایل هفته گذشته شاهد معرفی لارس الکساندرسون به عنوان یکی از مبارزان Tekken 8 بودیم و تریلر گیم پلی بازی نیز منتشر شد که سبک مبارزه و حرکات این شخصیت را به نمایش می گذاشت.

بازی Tekken 8 با موتور بازی سازی Unreal Engine 5 ساخته شده است و پس از انتشار برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S قرار داده شده است. اگرچه تاریخ انتشار این بازی مبارزه ای هنوز مشخص نیست، اما احتمالا تا قبل از آوریل 2024 عرضه خواهد شد.

Bandai Namco تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Tekken 8 منتشر کرده است تا سبک مبارزه و حرکات Jack-8 را به نمایش بگذارد.

دانلود فیلم آپارات

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که Bandai Namco تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Tekken 8 را به اشتراک گذاشته است تا شخصیت Jack-8 را برای طرفداران به نمایش بگذارد. این تریلر سبک کلی مبارزه Jack-8 را نشان می دهد و برخی از حرکات و ترکیبات جدید جنگنده را در بازی آینده Tekken پیش نمایش می دهد.

بخوانید  شخصی هر بازی Wii U و 3DS eShop را قبل از خاموش شدن خرید و قیمت آن 23000 دلار بود.