نمایش نبردهای دریایی در ویدیوی جدید گیم پلی بازی Skull and Bones


یوبی سافت دموی جدیدی از گیم پلی بازی جهان باز Skull and Bones منتشر کرده است که نبردهای دریایی این بازی را به نمایش می گذارد.

پس از اعلام تاخیر در بازی اکشن ماجراجویی Skull and Bones، یوبی سافت سنگاپور دموی جدیدی از گیم پلی بازی با موضوع دزدان دریایی منتشر کرد و گیم پلی بازی را بیشتر با طرفداران به اشتراک گذاشت. به گفته سازندگان بازی، بازیکنان در دنیای Skull and Bones می توانند با جستجو و یافتن سرنخ های مختلف، تکه های پازل داستان و کوئست های بازی را کنار هم قرار دهند.

با انتخاب هر مرحله یا ماموریت جدید، مکان های زیادی در نقشه جهان باز این بازی در دسترس بازیکنان قرار می گیرد که با مراجعه به آنها می توانند اطلاعات بیشتری در مورد جهان، شخصیت ها و کوچولوها پیدا کنند. رهبران و گروه های قدرتمند هر منطقه از دریا بازیکنان همچنین این فرصت را خواهند داشت که قسمت تک نفره و داستان بازی را که در اقیانوس هند اتفاق می افتد و قسمت چند نفره بازی را با پنج بازیکن دیگر تجربه کنند. در ادامه می توانید این نمایش جدید را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

هنوز مشخص نیست که فرآیند پیچیده و دشوار توسعه Skull and Bones چه زمانی به پایان می رسد، اما یوبی سافت اخیراً با تایید این موضوع، تاخیر بازی را اعلام کرده است. Assassin’s Creed IV: Black Flag الهام گرفته از آن، در تاریخ نامشخصی در سال مالی آینده یوبی سافت که در آوریل 2024 به پایان می رسد، راه اندازی خواهد شد.

بخوانید  احتمال حضور Conan the Barbarian به عنوان یک شخصیت مهمان در Mortal Kombat 1

پیش از این، Skull and Bones قرار بود در 9 مارس 2023 برای رایانه های شخصی، کنسول های نسل هشتم و نهم، پلی استیشن و ایکس باکس و سرویس های استریم بازی های ابری منتشر شود. بازی نیز متوقف شده است.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.