نمایش مورفیوس و لوسیفر در تصاویر جدید سریال The Sandman

سریال The Sandman که در ۱۱ قسمت تولید شده، در تاریخ ۵ آگست (۱۴ مرداد) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. دیوید اس گویر با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Blade II، فیلم Batman Begins و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و آلن هاینبرگ با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال سندمن حضور دارند و گیمن نیز در ساخت سریال به آن‌ها کمک می‌کند.



منبع

همچنین نیل گیمن تصویر دیگری از سریال The Sandman را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد ملاقات مورفیوس با Desire هستیم که این صحنه شباهت زیادی به کمیک سندمن دارد: 

تام استاریج، کربی هوول باپتست، میسون الکساندر پارک، گوئندولین کریستی، ویوین آچامپونگ، چارلز دنس، بوید هالبروک، عاصم چادری، سانجیو بسکار، جنا کولمن، نیام والش، جولی ریچاردسون، دیوید تیولیس، کیو را، استیون فرای، رزان جمال، ساندرا جیمز یانگ و پتن اسوالت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Sandman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجله امپایر تصاویر جدیدی از سریال The Sandman را منتشر کرده است که در یک تصویر شاهد حضور مورفیوس و لوسیفر هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال The Sandman منتشر شده است. مجله امپایر در شماره جدید خودش تصاویر جدیدی از این سریال موردانتظار از دنیای دی سی را به اشتراک گذاشته که در یک تصویر شاهد مورفیوس ملقب به دریم و لوسیفر هستیم. در تصویر دیگر سریال سندمن می‌توانیم مورفیوس را مشاهده کنیم و همچنین در تصویر چهارم برای اولین‌بار شاهد حضور دو شخصیت ابل و گلدی (Goldie) هستیم. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید سریال The Sandman را مشاهده کنید:

بخوانید  بررسی موتورولا اج 30; در جستجوی نام

ملاقات مورفیوس با Desire در سریال The Sandman

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دی سی