نمایش مراحل ابتدایی و مبارزه با باس فایت در تریلر جدید Evil West

نظر شما درباره‌ی جدیدترین تریلر بازی Evil West چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

بازی Evil West قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر (یکم آذر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.

فوکوس اینترتینمنت در جدیدترین تریلر بازی Evil West به نمایش مراحل ابتدایی و مبارزه با یک باس جدید پرداخته است.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت Focus Entertainment و استودیو Flying Wild Hog تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Evil West را پخش کرده‌اند که در آن شاهد صحنه‌های اکشن، بخش‌هایی از روایت داستان و برخی دیگر از ویژگی‌های بازی هستیم. تریلر جدید Evil West مراحل ابتدایی بازی را نشان می‌دهد که در آن قهرمان داستان به اسم Jesse Rentier برای ملاقات با پدر خود به انجمن بازگشته است.

دانلود ویدئو از آپارات

در ادامه این سازمان توسط گروهی از خون‌آشام‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد و شاهد رونمایی از یک سلاح جدید به نام Zapper خواهیم بود. در ادامه‌ی تریلر Jesse باید با انبوهی از خون‌آشام‌ها و اهریمنان مبارزه کند که شاهد استفاده از Zapper به‌عنوان قلابی برای کشیدن دشمنان به سمت خود هستیم. همچنین در مبارزات اکشن Evil West می‌توان تیرهای انفجاری هفت‌تیر و انواع ضربات با سلاح سرد را مشاهده کرد.

در ادامه‌ی تریلر Evil West، شخصیت اصلی بازی با یک دختر مرموز ملاقات می‌کند و مأموریت شکار یک خون‌آشام بزرگ را می‌گیرد که در حقیقت برای بازیکن یک باس‌فایت به شمار می‌آید. پس از مبارزه با باس، صحنه‌هایی از مبارزات بازی و استفاده از Zapper برای بازیکنان به نمایش گذاشته می‌شود. در انتهای تریلر نیز اعلام شد که پیش‌خرید بازی Evil West روی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار گرفته است.

بخوانید  خرید و فروش تتر از صرافی اوکی اکسچنج