نمایش محیط ها و مراحل بازی IGI Origins در تریلر جدید

بازی IGI Origins در آینده بر روی پلتفرم رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. نسخه های نسل نهم این بازی هنوز معرفی نشده اند، اما به احتمال زیاد برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. ما نیز ایکس باکس سری اس خواهیم بود.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

استودیو Antimatter Games در تریلر جدید IGI Origins مراحل و محیط های مختلف این بازی را به نمایش گذاشت.

بازی Antimatter تصمیم گرفته است که فصل تعطیلات را با تریلر جدیدی از پروژه احیای سری IGI جشن بگیرد. این تریلر بر نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی IGI Origins در محیط‌ها و مراحل مختلف بازی تمرکز دارد. در حالی که این تریلر دو دقیقه‌ای چیز جدیدی را به طرفداران نشان نمی‌دهد، واضح است که تیم IGI Origins تمام تلاش خود را می‌کند تا حس نوستالژیک را حفظ کند. عناصر گیم پلی مخفی کاری کلاسیک این سری در گذشته با آن ها شناخته شده بود.

IGI Origins اولین بار در سال 2019 معرفی شد و در آن زمان قرار بود دو سال بعد منتشر شود. با این حال، آخرین نسخه از سری IGI بارها و بارها با تاخیر مواجه شد که احتمالاً به دلیل مشکلات توسعه ناشی از محدودیت‌های دوران کرونا بود. این استودیو اولین تریلر گیم پلی بازی را در اوایل سال جاری منتشر کرد که جدای از نمایش گیم پلی، سیستم نورپردازی و سایه، سلاح های مختلف، ویژگی های مخفی کاری و ترور را به نمایش می گذاشت.

بخوانید  معرفی سریال های دنیای Game of Thrones که در دست ساخت هستند + ویدیو

دانلود فیلم آپارات