نمایش مبارزات و پرواز در تریلر جدید بازی Outcast 2

بازی Outcast 2 قرار است در تاریخ نامشخصی روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شرکت THQ Nordic تریلر جدیدی از بازی Outcast 2 پخش کرد و در آن به نمایش مبارزات، پرواز و شخصی‌سازی اسلحه پرداخت.

دانلود ویدیو از آپارات

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.



منبع

باتوجه‌به نمایش جدید Outcast 2 به نظر می‌رسد سیستم مبارزات بازی حول توانایی‌های حرکتی بازیکنان می‌چرخد. درواقع بازیکنان باید با استفاده از مکانیسم پرواز مدام در محیط جابه‌جا شوند یا با استفاده از سپر پلاسمایی خود، علاوه‌بر دفع برخی از حملات به دشمنان ضربه بزنند.

علاوه‌بر پرواز، بازیکنان می‌توانند نگاهی به مبارزات با انواع اسلحه‌های گرم را داشته باشند. امکان شخصی‌سازی اسلحه‌ها با انواع تجهیزات وجود دارد که هر کدام از این افزونه‌ها می‌توانند ویژگی‌های مختلفی به مانند سرعت یا قدرت آسیب بیشتر شلیک را برای بازیکنان ایجاد کنند. همچنین امکان استفاده از برخی ویژگی‌های قدرتمندتر به مانند شلیک‌های انفجاری یا شلیک تیرهایی که به‌صورت خودکار دشمنان را ردیابی می‌کنند، در مبارزات بازی Outcast 2 گنجانده شده است.

در جریان جدیدترین رویداد مربوط‌به شوکیس بازی‌های شرکت THQ Nordic، تریلر جدیدی از بازی Outcast 2 منتشر شد. این تریلر قسمت اول از سری تریلرهای A New Beginning به شمار می‌آید و با نام Legend of the Ulukaï پخش شده است. در تریلر جدید بازی Outcast 2 تاکید زیادی بر آزادی عمل بازیکنان در محیط‌های مختلف و چشم‌نواز وجود دارد که گیمرها می‌توانند با استفاده از مکانیسم پرواز بین آن‌ها جابه‌جا شوند.

بخوانید  Best Gaming Desk In 2023