نمایش مبارزات و جهان بازی Sonic Frontiers شرکت سگا در تریلر تازه

سگا با پخش یک تریلر تازه به نمایش بخش‌های مختلف بازی Sonic Frontiers نظیر مبارزات، جهان آزاد و مکانیسم‌های پیشرفت پرداخت.

شماری از مبارزات و باس فایت‌های بازی نیز در تریلر تازه Sonic Frontiers به نمایش گذاشته می‌شود. این تریلر به معرفی توانایی Cyloop می‌پردازد که امکان نابودی دشمنان و کشف اسرار محیطی را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. بازی سونیک فرانتیرز در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.



منبع

با اینکه بحث‌های زیادی بین بازیکن‌ها درخصوص موفقیت شرکت سگا در زمینه‌ی بازاریابی Sonic Frontiers در گرفته است و تردیدهایی بین گیمرها در مورد کیفیت نهایی محصول وجود دارد، اما برخی از تریلرهای اخیر این بازی به شکل مثبت توجه عده‌ای را جلب کردند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر دیگری از سونیک فرانتیرز پخش شده است که درست مانند تریلرهای اخیر این بازی پلتفرمر جهان-باز، به نظر برخی از کاربرها عالی به نظر می‌رسد.

شرکت Sega یک تریلر اجمالی از Sonic Frontiers به اشتراک گذاشته است که درکنار پرداختن به برخی از ویژگی‌های کلیدی بازی به‌سراغ نمایش تعدادی از محیط‌های متنوع، تشریح مختصر فعالیت‌های جانبی، پازل‌ها، مأموریت‌های فرعی و جزئیاتی از جهان آن می‌رود. این تریلر جزئیاتی از مراحل Cyberspace را نیز در اختیار طرفداران قرار می‌دهد و نگاهی به مکانیسم‌های پیشرفت بازی دارد که شامل درخت مهارت و توانایی‌های قابل آزادسازی است.

دانلود از آپارات

بخوانید  خریداری استودیو دیجیتال اکلیپس توسط شرکت آتاری