نمایش طلسم ها و 4 عنصر اصلی در تریلر گیم پلی Witchfire

بازیکنان می توانند از این اسپل ها به صورت ترکیبی استفاده کنند تا آسیب بیشتری وارد کنند. به عنوان مثال می توانید با طلسم آتش و سپس طلسم هوایی به دشمنان ضربه بزنید و در نهایت به آنها شلیک کنید. به لطف طلسم هوایی، آسیب اضافی ناشی از طلسم آتش، دشمنان نزدیک را تحت تأثیر قرار می دهد. از دیگر جادوها در Witchfire می توان به زنگ فانتوم نفرین شده اشاره کرد که زنگی را به صدا در می آورد و دشمنان را برای مدت محدودی گیج می کند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که شرکت لهستانی The Astronauts تریلر جدیدی از گیم پلی Witchfire را در جریان Future Games Show Spring با طرفداران به اشتراک گذاشته است. تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی هنوز مشخص نشده است. با این حال، این نسخه به زودی برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. با این حال، تریلر جدید جزئیات بیشتری در مورد طلسم ها و چهار عنصر اصلی بازی در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

شرکت فضانوردان تریلر جدیدی از گیم پلی بازی منتشر کرده است که طلسم ها و عناصری مانند آتش، آب، زمین و هوا را نشان می دهد.

بازی Witchfire در پلتفرم فروشگاه Epic Games برای بازیکنان در دسترس است. طرفداران می توانند انتظار داشته باشند در آینده ای نه چندان دور اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود.

دانلود فیلم آپارات

کارول کروکطراح بازی Witchfire توضیح داد که 2 نوع جادو سبک و سنگین در بازی وجود دارد که طلسم های سبک انرژی کمتری برای استفاده نیاز دارند اما طلسم های سنگین آسیب بیشتری را وارد می کنند. خاستگاه این طلسم ها 4 عنصر آتش، آب، خاک و هوا است که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. آتش آسیب بیشتری به دشمنان وارد می کند. در حالی که طلسم های هوایی توانایی آسیب رساندن به زنجیره ای از دشمنان را فراهم می کند.

بخوانید  چگونه Nintendo Switch Nintendo را ذخیره کرد - چگونه ذخیره شد