نمایش رویدادهای آینده در تریلر تبلیغاتی The Last of Us در HBO

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO آمده است: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول برای نجات الی، دختری 14 ساله از یک منطقه خالی از سکنه در قرنطینه استخدام می شود. آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از سراسر ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن فقط به یکدیگر تکیه کنند.

نیل دراکمن کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا زبانیچ آنها قسمت های مختلف سریال The Last Of Us را کارگردانی کردند و فیلمنامه آن را نوشتند. کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن نوشته شده است. گوستاو سانتائولایاآهنگساز سری بازی Last of Ace مسئولیت ساخت موسیقی متن سریال را بر عهده داشت کارولین اشتراوس، ایوان ولز، اسد قزلباش، کارتر سوان و رز لام آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی کار می کردند. این مجموعه توسط بخش تلویزیونی سونی پیکچرز، ورد گیمز، استودیوی بازیسازی میتی منت و ناتی داگ تولید شده است.

جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که پس از رکوردشکنی قسمت افتتاحیه سریال لایو اکشن The Last of Us، شبکه HBO تریلر تبلیغاتی جدیدی از قسمت های باقیمانده این اقتباس تلویزیونی منتشر کرده است. این تریلر سفر خطرناکی را که جول و الی در پیش دارند نشان می دهد. تریلر جدید همچنین پیش نمایش شخصیت ها و هیولاهایی است که شخصیت های اصلی در طول مسیر با آن ها روبرو می شوند.

بخوانید  آخرین بررسی پرونده بندیکت فاکس - معامله منصفانه
نیل دراکمن او نه تنها قسمت دوم سریال The Last of Us را کارگردانی کرد، بلکه فیلمنامه آن را نیز نوشت. قسمت دوم که با نام Infected شناخته می شود، در تاریخ 22 ژانویه (2 بهمن) از شبکه HBO برای طرفداران پخش خواهد شد. می‌توانید به تماشای تریلر جدید Last of Ace ادامه دهید تا ایده‌ای داشته باشید که از قسمت‌های باقی‌مانده این اقتباس تلویزیونی آخرالزمانی چه انتظاری دارید.

HBO تریلر تبلیغاتی جدیدی از سریال The Last of Us منتشر کرده است که اتفاقات قسمت های آینده را نشان می دهد.

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، روتین وسلی مثل مریم مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از جمله بازیگران سریال The Last of Us هستند.

دانلود فیلم آپارات