نمایش دوران فئودال ژاپن در اولین تریلر سریال Shogun | اعلام ماه پخش


شبکه FX و هولو سرانجام اولین تریلر سریال Shogun را منتشر کردند که در آن به دوران فئودال ژاپن سفر می‌کنیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال Shogun منتشر شده است. شبکه FX سرانجام اولین تریلر این سریال موردانتظار را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد اتفاقات و داستان سریال شوگون هستیم که وعده یک سریال با کیفیت از داستان رمان را به طرفداران می‌دهد. سریال Shogun اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جیمز کلیول است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که پخش سریال Shogun از ماه فوریه ۲۰۲۴ (بهمن یا اسفند ۱۴۰۲) از شبکه هولو ازطریق برنامه FX on Hulu آغاز خواهد شد و در خارج از آمریکا هم روی سرویس دیزنی پلاس و استار ایکس (در آمریکای لاتین) در دسترس قرار خواهد گرفت. در هر حال تاریخ دقیق‌تری اعلام نشده است. همچنین اولین پوستر سریال Shogun منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر سریال Shogun

اتفاقات سریال Shogun در ژاپن سال ۱۶۰۰ جریان دارد که ارباب یوشی توراناگا باید برای بقا با شورای نواب که علیه او متحد شده‌اند مبارزه کند. زمانی‌که کشتی مرموز اروپایی و کشتی‌ران انگلیسی جان بلک‌تورن با رازی پهان در نزدیکی دهکده پدیدار می‌شود، ممکن است موازنه قدرت برای توراناگا تغییر کند. سرنوشت توراناگا و بلک‌تورن به مترجم آن‌ها و یک زن مسیحی مرموز گره می‌خورد.

کوسمو جارویس، هیرویوکی سانادا، آنا ساوایی، تادانابو آسانو، فومی نیکاایدو، توکوما نیشیوکا، تاکه‌هیرو هیرا، اکو، شینوسوکه آبه، یاسوناری تاکشیما، هیروتو کانای، توشی تودا، هیرو کاناگاوا، نستر کاربونل و یوکا کوری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Shogun حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاستین مارکس و «ریچل کاندو وظیفه ساخت سریال شوگون را بر عهده داشته‌اند. این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است.

بخوانید  داستان فیلمی که با ترانه‌اش خودکشی کردند! | یکشنبه غم انگیز
تحریریه مجله بازی یک گیمر