نمایش جزییات کیمیاگری بازی A Plague Tale: Requiem در تریلر جدید

بازیکنان می‌توانند از Tar برای افزایش نور شعله‌ی مشعل و Bonfire خود استفاده کنند تا موش‌های آلوده تا شعاع بیشتری دور شوند و بازیکنان فضای امن بیشتری برای جابجایی داشته باشند. ماده‌ی موثر دیگر بخش کیمیاگری بازی A Plague Tale: Requiem به نام Odoris شناخته می‌شود. بازیکنان می‌توانند این ماده را به سمتی پرتاب کنند تا موش‌ها به سمت آن حمله کنند و فرصت کافی برای بازیکنان برای عبور در تاریکی فراهم شود.

آمیسیا و هوگو و گل‌های قرمز در بازی A Plague Tale: Requiem

تاکنون در نمایش‌های بازی A Plague Tale: Requiem، اثر استودیو آسوبو شاهد راه‌های زیادی برای کشتن دشمنان بوده‌ایم. این راه‌ها شامل نبردهای نزدیک یا استفاده از کمان برای مبارزه از راه دور بودند و حال به نظر می‌رسد که بازیکنان می‌توانند با استفاده از سیستم Alchemy یا کیمیاگری مواد مختلف را با هم ترکیب کنند و به دشمنان آسیب‌های مختلفی بزنند.

آیتم دیگری که در تریلر به آن اشاره شد، Exstinguis است و همان‌طور که از نامش مشخص می‌شود، شعله‌ی آتش را خاموش می‌کند؛ از همین رو می‌توان آن روی مشعل دشمنان پرتاب کرد تا خاموش شود و موش‌های آلوده به سمت آن‌ها حمله‌ور شوند. علاوه‌بر این، Exstinguis می‌تواند دشمنان را گیج یا کور کند تا فرصت کافی برای فرار ایجاد شود. باتوجه‌به ویژگی‌ آیتم‌های ساخته شده در بخش Alchemy، بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در ترکیب با سایر بخش‌های گیم‌پلی برای کشتن دشمنان استفاده کنند؛ برای مثال برخی دشمنان می‌توانند خود را با تاکتیک حملات Amicia سازگار کنند و بازیکنان می‌توانند برای ازبین‌بردن آن‌ها از حرکات ترکیبی به مانند کور کردن و کشتن استفاده کنند.

بخوانید  Diablo 4 - مکان های همه مجسمه ها و محراب لیلیت
در همین راستا استودیوی آسوبو تریلر جدیدی از بازی A Plague Tale: Requiem را منتشر کرده است که در آن شاهد کاربرد آیتم‌های ساخته شده در بخش Alchemy هستیم. مطابق تریلر، بازیکنان می‌توانند از Ignifer برای به آتش کشیدن کاه‌ها و هر سطحی که قابل اشتعال باشد، بپردازند. همچنین می‌توان Tar را روی دشمنانی که مشعل در دست دارند، پرتاب کرد تا آتش مشعل شعله‌ور شود و آن‌ها را بسوزاند.

بازی A Plague Tale: Requiem قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین نسخه‌ی ابری این بازی در همین تاریخ روی نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. علاوه‌بر این، کاربران سرویس گیم پس مایکروسافت می‌توانند در روز اول عرضه به این بازی دسترسی پیدا کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیوی آسوبو در تریلر جدید بازی A Plague Tale: Requiem به نمایش جزئیات سیستم Alchemy پرداخته است.

نظر شما درباره‌ی تریلر جدید بازی A Plague Tale: Requiem چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع