نمایشگاه بین المللی پیشرو برای بازی و سرگرمی، فناوری و صنایع وابسته

شرکت رادینا فیوچر اندیشان با سال ها تجربه در برگزاری نمایشگاه های موفق در سطوح مختلف، پس از مشورت با کارشناسان و نخبگان این حوزه، نمایشگاه بازی و سرگرمی را انتخاب و برنامه ریزی کرد.

محورهای مورد نظر بازی درمانی

نمایشگاه بازی

پایگاه داده

بر اساس مجوز صادره از سازمان توسعه تجارت ایران، این نمایشگاه از تاریخ 11 لغایت 14 اسفند 1301 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

اهداف

  • یک مکان ملاقات، بازار، انجمن، شبکه و مرکز اجتماعی برای صنعت بازی، از جمله طرف‌های عرضه و تقاضا، تنظیم‌کننده‌ها، اشخاص ثالث، کارشناسان و رهبران صنعت..
  • رشد کسب و کار،دیدگاه ها و فرصت های جدید برای ایجاد روابط با شرکای کلیدی در بازار بازی.
  • کارشناسان بخش را در یک مکان به طور متمرکز جمع آوری کنید.
  • ارائه ایده ها و تحقیقات جدید.
  • ایجاد تحول در اقتصاد تولیدکنندگان و فعالان بخش.
  • توسعه برند بنگاه های اقتصادی.
  • ایجاد پیوندهای جدید با شرکت های فعال در بخش های مرتبط.
  • یافتن رویکردهای جدید برای توسعه کسب و کار در زمینه های مرتبط.
  • شکاف های بازار و سرمایه گذاران بالقوه را شناسایی و پر کنید.
  • فرصت خوبی برای بازاریابی محصولات، خدمات، نوآوری ها و ایده های خود.
  • معرفی بازی ها و سرگرمی های جدید و ناآشنا به گروه های هدف.
  • امکان ملاقات بین بازیگران این بخش و افراد و گروه های مصرف کنندگان نهایی، کاربران و عموم مردم و بازدیدکنندگان.

شن درمانی، نوروفیدبک، کاردرمانی، ورزش درمانی، موسیقی درمانی، آموزش چرتکه و غیره.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

بازی و سرگرمی

تنظیم کننده

بازی درمانی

واحدهای دانش بنیان می توانند با مراجعه به سایت زیر از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری حمایت کنند.

بخوانید  Core i9-13900KF ممکن است بهترین CPU برای اورکلاک باشد

بازی‌ها، سرگرمی‌ها و قصه‌گویی بر اساس ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی اقوام و ملل تأثیر عمیقی بر شخصیت، فرهنگ و تمدن برای نسل ها داشته اند. و تأثیر غیرقابل انکاری بر فناوری و اقتصاد، علوم شناختی و شاخص های هویت دارند.

بازی درمانی یا بازی درمانی یکی از شاخه های مهم روان درمانی است که در عرصه بازی ها مورد غفلت قرار گرفته و در رویدادهای اجتماعی کمتر مورد توجه قرار گرفته است و با کمک این قسمت می توان بسیاری از مشکلات کودکان به ظاهر عادی را قبل از این مشکلات حل کرد. . به چالش تبدیل می شوند یا به بزرگسالی منتقل می شوند. از این منظر در برگزاری نمایشگاه بازی و سرگرمی یکی از زمینه های مورد نظر برگزارکنندگان این رویداد توجه ویژه به این بخش و اختصاص فضای مناسب برای فعالان این حوزه است. امیدواریم با حضور سازمان ها، سازمان ها، شرکت ها، کلینیک ها و متخصصان، نخبگان و علما و تمامی فعالان این حوزه بتوانیم با همکاری یکدیگر اقدام مناسبی انجام دهیم و در شناسایی ویژگی ها و توانمندی های همدیگر کمک کنیم. دامنه.

گزارش پایان اطلاعیه

ایجاد تعامل بین شرکت کنندگان، مدیران برنامه و سیاست گذاران و عموم مردم با هدف افزایش اثربخشی نمایشگاه در دسته بندی های حاضر در نمایشگاه در سراسر زنجیره ارزش بازی و سرگرمی.

چرا به دنبال سرگرمی هستیم؟

محورهای نمایشگاه

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. این مکان مزایای زیادی برای شرکت کنندگان و عموم دارد. قرار گرفتن در مکان مناسب با چشم انداز زیبا، سالن ها و امکانات نمایشگاهی استاندارد و مسیرهای دسترسی، این مکان را نسبت به سایر اماکن نمایشگاهی در اولویت قرار می دهد.

انسان موجودی راحت طلب است. و همیشه این است که کارها را از طریق دانش و فناوری آسانتر کنیم. فناوری های جدید زمان آزاد زیادی ایجاد کرده اند. برای پرکردن این دوران است که انسان ها به سرگرمی و بازی بسیار گرایش پیدا کرده اند. سفرهای تفریحی داشته باشید، بازی‌های محلی را در سطح بین‌المللی گسترش دهید، و رویدادهای ورزشی را برای پر کردن این زمان‌ها برپا کنید. که باعث آشفتگی مالی عظیم در جهان شد.

بخوانید  بازگشت دواین جانسون در فیلم جدید سریع و خشمگین

www.ayandehandishan.com

برنامه های نمایشگاهی

www.ghazal.inif.ir

محل برگزاری

رفتارهای اجتماعی از طریق بازی شکل می گیرد.شخصیت(و پس از مدتی به فرهنگ جامعه تبدیل می شوند و در رفتارهای اجتماعی تجلی می یابند)فرهنگ). عصر جدید با تغییرات زیادی در نوع و روش بازی ها و متعاقب آن فرهنگ سازی همراه بود. و باعث بروز رفتارهایی در جامعه شده است که حتی برای نسل قبل قابل درک نیست. در نظر گرفتن قمار به عنوان یک سرگرمی یک اشتباه بزرگ و غیرقابل برگشت در دراز مدت است. نسل بومیان فضای دیجیتال آنها از دنیای ما بیگانه اند و ما نیز از دنیای آنها بیگانه هستیم (شکاف تمدن می بینم).

تعریف سرگرمی

این نمایشگاه دارای چهار محور اصلی بازی های فیزیکی (فضای عینی) است. بازی های انتزاعی (فضای مجازی)بازی های بزرگسالان (درمانی، مهارتی) و انتشارات؛ بر هم افزایی دانش، مهارت ها، ابزارها، فناوری و زیربخش های مرتبط تمرکز دارد. و به عنوان یکی از مهم ترین و موثرترین رویدادها برای بیان دستاوردهای بازی و سرگرمی، فناوری ها و صنایع وابسته و رفع چالش های این حوزه برگزار می شود.

بازی همیشه با ابزارهایی همراه بوده است که ما آنها را اسباب بازی می نامیم. در بسیاری از موارد، ما فکر می کنیم بازی ها مترادف با اسباب بازی هستند. در حالی که بازی مقوله ای بسیار گسترده تر از اسباب بازی است. بازی می تواند نقش های فرهنگی بزرگی را به همراه داشته باشد. می تواند مفید و یک عامل درمانی برای کودکان باشد. می تواند عاملی برای افزایش مهارت ها و درمان برای بزرگسالان باشد. نمایشگاه هایی که تاکنون در کشور برگزار شده عمدتا در حوزه اسباب بازی بوده است، بنابراین این نمایشگاه می تواند فرصتی برای همه گروه های این حوزه باشد.

بخوانید  All I Can Think About Is The Like A Dragon: Infinite Wealth Demo

فرهنگ معینی سرگرمی را این گونه تعریف کرده است: چیزی که باعث اشتغال و سرگرمی می شود.

ما معتقدیم و در برنامه ریزی این نمایشگاه مد نظر بوده ایم که بازی، سرگرمی و قصه گویی بر اساس شاخص های فرهنگی و اجتماعی موتور محرکه تمدن های بشری بوده است. و آنها تأثیر عمیقی بر فرهنگ برای نسل های متوالی داشته اند. و تأثیر غیرقابل انکاری بر فناوری و اقتصاد، علوم شناختی، فناوری های نرم و هویت سازان دارند.

در مواقعی که انسان کار و فعالیت های جدی خود را تکمیل می کند و در اوقات فراغت نمی تواند تمام وقت خود را به استراحت اختصاص دهد. زمان های استراحت می تواند برای ما زمان های کسل کننده و خسته کننده باشد. باید آن لحظات کسل کننده را به نحوی پر کنیم. به همین دلیل است که باید خود را از طریق بازی و سرگرمی سرگرم کنیم.

بازی و فناوری های جدید

بازی و سرگرمی بسته به شخصیت افراد می تواند انواع مختلفی داشته باشد. هر فردی بسته به زمان و دوره زندگی، فرهنگ فردی و قومیتی و بسیاری عوامل دیگر می تواند سلیقه خود را داشته باشد. نمایشگاه بازی و سرگرمی می تواند محلی برای معرفی موضوعات و بازی های مختلف به عموم مردم باشد.