نمایشگاه بازی های ایکس باکس در 25 ژانویه عرضه می شود، اما Starfield نه – گزارش

این باید یک هفته سرگرم کننده باشد، برای روزهای پیشرفت هیجان انگیز! 💚

– آرون گرینبرگ 🙅🏼‍♂️💚U (@aarongreenenberg) 9 ژانویه 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



عجیب است که Starfield از Bethesda در اولین نسخه Developer Direct گنجانده نخواهد شد، با این گزارش که مایکروسافت در عوض تمرکز یک ویترین اختصاصی و بزرگتر خواهد بود. تا کنون، مایکروسافت تایید کرده است که Redfall و Starfield در نیمه اول سال 2023 عرضه خواهند شد و شایعه شده است که Redfield در اواخر ماه مه منتشر خواهد شد. هر دو شرکت سنگین وزن مایکروسافت در هنگام عرضه، قیمت بالاتری 70 دلاری خواهند داشت، اگرچه هر دو بازی در روز اول Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهند بود.

بازی Redfall شکار خون‌آشام آرکان در مرکز صحنه قرار می‌گیرد و محتوایی از Minecraft Legends، Forza Motorsport و ZeniMax Online Studios نیز به نمایش گذاشته می‌شود. این یک پخش زنده بزرگ مانند نمایشگاه های قبلی مایکروسافت در E3 نخواهد بود، اما ایده پشت Developer Direct نگاه صمیمی تر و شفاف تر به بازی های انحصاری که برای کنسول های ایکس باکس و رایانه شخصی عرضه می شوند است.

طرفداران ایکس باکس ممکن است مدت زیادی منتظر نمانند تا ببینند چه چیزی در افق است، زیرا ظاهراً مایکروسافت به دنبال شروع چرخه انتشار خود در سال 2023 با نمایش بازی های جدید است. به گفته منابع در Windows Centralمایکروسافت در ۲۵ ژانویه میزبان نمایشگاه Developer Direct خواهد بود، یک استریم زنده از نمایش‌ها و به‌روزرسانی‌های بازی مشابه پخش‌های «مستقیم» نینتندو و رویدادهای State of Play سونی.

بخوانید  The Sims 4 Wants You To Be A Landlord In Its New Expansion Pack

نمایشگاه بازی‌های Xbox و Bethesda در ژوئن 2022 چیزهای زیادی برای نمایش داشت، بسیاری از بازی‌های این استریم زنده دارای تاریخ انتشار آزمایشی سال 2023 بودند. با عناوینی مانند Pentiment و Overwatch 2 که قبلاً روی ایکس‌باکس منتشر شده‌اند، دیگر اعلامیه‌های بزرگ شامل Diablo می‌شد. بازی معمایی IV، Hollow Knight Silksong و Hideo Kojima، به عنوان بخشی از همکاری با مایکروسافت منتشر شد.

معاون بازی‌های ایکس‌باکس، آرون گرینبرگ نیز این هفته توییت کرد که «هفته‌ای سرگرم‌کننده» در پیش‌رویم، اگرچه این می‌تواند اشاره‌ای به تبلیغ جدید Xbox Oreo باشد که به تازگی راه‌اندازی شده است.