نمایش‌های Game Awards IMAX شامل یک پیش‌نمایش گیم‌پلی انحصاری از بازسازی Dead Space خواهد بود

و برای هر کسی که ترجیح می‌دهد جوایز را از روی کاناپه خود پخش کند – یا اصلا آنها را تماشا نکند – خبر خوب این است که Dead Space Remake 8 دقیقه از گیم‌پلی جدید را منتشر کرده است که انحصاری نیست. IMAX طرح ها. آن را در بالا بررسی کنید.

The Game Awards به تازگی اعلام کرده است که با IMAX همکاری خواهد کرد تا نمایش های زنده این نمایش را به 40 شهر در سراسر ایالات متحده و کانادا بیاورد. برای جلب نظر کسانی که برای خرید بلیت فیلم برای شرکت در یک نمایش جوایز مردد هستند، نمایش های IMAX شامل یک “پیش نمایش گیم پلی توسعه یافته” انحصاری از بازسازی آینده Dead Space می شود.

همکاری IMAX توسط مغز متفکر Game Awards، Geoff Keighley، اعلام شد که قول داده بود مخاطبان IMAX “دیگر محصولات بازی دیجیتالی” را با بلیط خود دریافت کنند. IMAX و Dead Space نیز در مورد این همکاری توییت کردند پاسخگویی حساب IMAX به پیش نمایش جدیدی از گیم پلی که توسط توسعه دهندگان نسخه بازسازی شده منتشر شده است.

پس از بازگشت به رویدادهای آنلاین به دلیل همه‌گیری، رویداد 2022 بار دیگر بلیت‌هایی را برای نمایش جوایز در مایکروسافت تئاتر در لس‌آنجلس ارائه می‌کند. رویدادهای IMAX برای هر کسی که می‌خواهد نمایش را با جمعیت تجربه کند، اما نمی‌تواند برای این رویداد به لس آنجلس برود، یک گزینه جایگزین ارائه می‌کند. لیست کامل سینماهای شرکت کننده می باشد در اینجا موجود است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  استیم دک اولد با بهبودهای قابل توجه معرفی شد