نقش لین مانوئل میراندا در سریال پرسی جکسون

واکر اسکوبلبازیگر پروژه آدام در نقش پرسی جکسون 12 ساله در سریال پرسی جکسون بازی می کند. پرسی جکسون پس از فهمیدن اینکه او پسر پوزیدون، یکی از 12 المپیکی است، تمرینات خود را در کمپ Half-Blood، یک کمپ آموزشی برای نیمه خدایان، آغاز می کند تا قهرمان شود. فیلمبرداری اقتباس تلویزیونی دیزنی پلاس در ژوئن در ونکوور آغاز شد.

لین مانوئل میراندا برای نقش هرمس، خدای یونانی در سریال آنلاین دیزنی پلاس پرسی جکسون انتخاب شده است.

با ریک ریوردان جان استاینبرگ آنها فیلمنامه سریال پرسی جکسون را نوشتند و جیمز بابینکارگردان ماپت ها در راس آن قرار دارد. لی ساوا جفریس و آرین سیمحدری آنابث چیس و گروور آندروود به عنوان بهترین دوستان پرسی ظاهر خواهند شد. ویرجینیا کول، گلن تورمن، جیسون مانتزوکاس، مگان مولالی، تیم شارپ، طلاق گودجان و چارلی بوشنل آنها هم در این سریال نقش دارند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم لین مانوئل میراندا، بازیگر فیلم In the Heights (در ارتفاعات) و سریال همیلتون (همیلتون) به سریال Percy Jackson and the Olympians (Persy Jackson and the Olympians) در شبکه دیزنی پلاس پیوست. این بازیگر 42 ساله آمریکایی در این فیلم اقتباسی از مجموعه کتاب های پرسی جکسون، نقش هرمس، الهه یونانی را بازی کرد. ریک ریوردان یک بازی بر اساس اساطیر یونانی انجام خواهد داد.

پس از موفقیت رمان پرسی جکسون و المپیکی ها، کمپانی فاکس قرن بیستم مجوز ساخت فیلم هایی بر اساس آن را دریافت کرد و در سال 2010 فیلم پرسی جکسون و المپیکی ها: دزد رعد و برق را روی پرده سینما عرضه کرد که موفق شد با فروش 226 فیلمی. بودجه 95 میلیون دلاری، 4 میلیون دلار در گیشه. سپس شاهد اکران فیلم Percy Jackson: Sea of ​​Monsters در سال 2013 بودیم که از نظر فروش عملکرد خوبی نداشت.

بخوانید  دو برابر شدن ظرفیت حافظه کش پردازنده‌های گرافیکی "RDNA 3 "Navi 3X