نقش لنس ردیک در فیلم اسپین آف بالرین

این اسپین آف از سری فیلم های جان ویک ماجراهای یک قاتل جوان با بازی آنا دی آرماس را دنبال می کند که از مهارت های خود برای گرفتن انتقام از قاتل خانواده اش استفاده می کند. این فیلم تنها پروژه در حال اجرا از مجموعه جان ویک نیست و در آینده باید منتظر دیدن فیلم John Wick: Chapter 4 و The Continental باشیم.

لنس ردیک در نقش شارون، مهماندار هتل کانتیننتال، در بالرین، اسپین آف مجموعه جان ویک، دوباره بازی می کند.

لن وایزمنکارگردان Live Free or Die Hard در حال هدایت اسپین آف بالرین و نوشتن فیلمنامه است. شای هوتون، نویسنده فیلم ارتش مردگان. در ابتدای سال جاری آنا دی آرماس گفت که رازیانه زمردکارگردان و فیلمنامه نویس فیلم زن جوان امیدوار کننده برای بهبود فیلمنامه به این پروژه پیوست.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم لنس ردیک قراردادی برای بازی در بالرین، اسپین آف مجموعه فیلم های جان ویک امضا کرد. این بازیگر 59 ساله آمریکایی در این فیلم نقش شارون، لابیست هتل کانتیننتال را بازی می کند. مدتی پیش، Lionsgate این موضوع را تایید کرد ریوز کیانو، ایان مک شین و آنجلیکا هیوستون در این فیلم در آنا دی آرماس آنها ملحق می شوند.

اریکا لی، ریحان ایوانیک و چاد استاهلسکی آنها به عنوان تهیه کننده فیلم بالرین کار می کنند. فیلمبرداری این اسپین آف هم اکنون در پراگ در حال انجام است و تا 5 فوریه 2023 (16 فوریه 1401) ادامه خواهد داشت. اریکا لی در بیانیه ای جدید درباره پیوستن لنس ردیک به بالرین گفت: “شارون بخشی جدایی ناپذیر از دنیای جان ویک است. این مایه خوشحالی است که ردیک همچنان به ایفای نقش در این سریال ادامه می دهد.”

بخوانید  Warner Bros Slightly Delays Aquaman 2