نقش سایمون پگ به عنوان مدیر هاگوارتز در میراث هاگوارتز

ناشر میراث هاگوارتز اعلام کرده است که سایمون پگ به عنوان مدیر ارشد هاگوارتز فینیاس نیگلوس بلک انتخاب شده است.

همانطور که طرفداران فیلم ها و کتاب های هری پاتر احتمالا می دانند، فینیاس نیگلوس بلک پدربزرگ سیریوس بلک است. فینیاس به‌عنوان مانعی برای بازیکنان در طول بازی عمل می‌کند، که باید پویایی جالبی در داستان ایجاد کند و احتمالاً شخصیتی کاملاً متفاوت از آنچه بازیکنان از مدیر هاگوارتز انتظار دارند را نشان دهد.

سایمون پگ با خنده توضیح داد: «فیناس نیگلوس بلک کمترین محبوبیت را در بین مدیران هاگوارتز دارد. او یکی از افراد مجلل و فداکار است. او به هیچ وجه معلم خوبی برای ایفای نقش مدیر نیست. فکر می کنم او به دلایل اعتباری نقش مدیر را بر عهده گرفت. چون یک مقام معتبر است. فکر نمی‌کنم علاقه‌ای به آموزش بچه‌ها داشته باشد یا الگو باشد. این واقعاً دغدغه او نیست. آنچه او می خواهد این است که از او به عنوان مدیر بزرگترین مدرسه جادوگری در جهان استقبال شود. او واقعاً کمی احمق است.

با انتشار بازی میراث هاگوارتز کمتر از یک ماه دیگر، برادران وارنر. به انتشار جزئیات جدید در مورد آن ادامه می دهد. پس از انتشار این جزئیات، WB Games توضیحاتی را در مورد یکی از شخصیت های کلیدی بازی Hogwarts Legacy و بازیگر آن با طرفداران به اشتراک گذاشت.

سایمون پگ بازیگر فصل چهارم سریال The Boys

بر اساس این اطلاعات سیمون پگ بازیگر بریتانیایی نقش و صدای فینیاس نیگلوس بلک را بر عهده گرفته است. این شخصیت در زمان آغاز داستان میراث هاگوارتز، که تقریباً یک قرن قبل از وقایع اولین کتاب هری پاتر را روایت می کند، مدیر هاگوارتز است. این شخصیت کم طرفدارترین Headmaster در تاریخ هاگوارتز است و Simon Pegg می گوید که به نظر می رسد مهارت خاصی در نقش Headmaster و Guardian نداشته باشد و او را عمدتاً به دلیل اعتباری که به کار دارد انتخاب کرده است. .

بخوانید  Paddington 3 Release Date Announced, As One Star Drops Out

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 10 فوریه (21 فوریه) بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5، Xbox Series X | Xbox Series S منتشر خواهد شد. علاوه بر این، نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در 4 آوریل 2023 (15 آوریل 1402) و نسخه نینتندو سوییچ در تاریخ 25 جولای 2023 (3 اوت 1402) منتشر خواهند شد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.