نقش رابرت دنیرو در سریال کوتاه روز صفر نتفلیکس

رابرت دنیرو با بازی در سریال سیاسی هیجان انگیز روز صفر از شبکه آنلاین نتفلیکس وارد عرصه تلویزیونی شد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم رابرت دنیرو، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای ایفای نقش در سریال کوتاه روز صفر (روز صفر) شبکه آنلاین نتفلیکس انتخاب شده است. فرمان این پروژه در دستان شماست اریک نیومن و نوح اوپنهایم در حال حاضر در حال توسعه است. رابرت دنیرو نه تنها در این سریال کوتاه نقش آفرینی خواهد کرد، بلکه به عنوان تهیه کننده اجرایی آن نیز فعالیت خواهد کرد.

این اولین نقش اول تلویزیون برای رابرت دنیرو خواهد بود که یکی از برجسته ترین بازیگران تاریخ هالیوود به حساب می آید. این بازیگر مشهور آمریکایی با ایفای نقش در آثار برجسته ای چون راننده تاکسی، گاو خشمگین، پدرخوانده قسمت دوم و شکارچی گوزن جوایز متعددی از جمله دو جایزه اسکار و گلدن گلوب را دریافت کرده است.

همانطور که ورایتی گزارش می دهد، سریال روز صفر یک اثر سیاسی مهیج خواهد بود که رابرت دنیرو در نقش رئیس جمهور سابق ایالات متحده بازی خواهد کرد. از آنجایی که این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه است، جزئیات کمی در حال حاضر در دسترس است. اریک نیومن و نوآ اوپنهایم تهیه کنندگان اجرایی و نویسندگان سریال بر اساس داستان و مایکل اشمیتنویسنده برنده جایزه پولیتزر.

رابرت دنیرو اخیرا در فیلم کمدی هیجان انگیز آمستردام (آمستردام) به کارگردانی دیوید اوراسل ما آن را دیدیم کریستین بیل، مارگو رابی، جان دیوید واشنگتن، کریس راک و آنیا تیلور جوی در آن نقش داشتند. این بازیگر 79 ساله در فیلم قاتلان ماه گل مارتین اسکورسیزی نیز حضور دارد.

بخوانید  Star Wars Jedi: Survivor Patch قول بهبود عملکرد، آینده را می دهد