نقش جسیکا چستین در فیلم علمی تخیلی ترسناک I Am Not Alone در نتفلیکس

سیمون کینبرگ در بیانیه‌ای درباره فیلم I Am Not Alone گفت: «من از طرفداران بزرگ آثار میشا هستم. [گرین] من سال ها با کریگ هستم و هستم [فلورس] من یک دوست بودم، بنابراین وقتی او این داستان را برای من فرستاد و شنیدم که آنها در حال تولید یک پروژه جدید هستند، کاملا متحیر شدم. دیدگاه میشا با هر چیزی که تاکنون دیده ام متفاوت است و من دوباره با جسیکا کار می کنم [چستین] این پروژه را حتی رویایی‌تر از قبل می‌کند.”

شبکه نتفلیکس در رقابتی حساس برای به دست آوردن امتیاز این پروژه، 4 استودیو سینمایی دیگر را شکست داد. جسیکا چستین نه تنها در این فیلم به ایفای نقش می پردازد بلکه با میشا گرین و کلی کارمیشل تولید شده توسط Freckle Picture. داستان کوتاه «من تنها نیستم» ماجراهای مادر دختر جوانی را دنبال می کند که با دیدن موجودات ناشی از میگرن غیرقابل تحمل زندگی اش زیر و رو می شود.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نتفلیکس در حال مذاکره نهایی برای به دست آوردن حقوق اقتباس از داستان کوتاه من تنها نیستم، نوشته شده توسط کریس هیکس شرق جسیکا چستینبازیگر برنده اسکار ماما به عنوان بازیگر اصلی این درام علمی تخیلی ترسناک و میکا گرینکارگردان سریال Lovecraft Country برای نویسندگی و کارگردانی این پروژه قرارداد امضا کرده است.

جسیکا چستین در فیلم علمی تخیلی ترسناک I Am Not Alone که میشا گرین کارگردان و فیلمنامه نویس در آن نقش آفرینی می کند.

داستان کوتاه I Am Not Alone یک اثر علمی تخیلی به حساب می‌آید و مادری را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند از خانواده‌اش در برابر تهدیدی که فقط خودش می‌تواند ببیند دفاع کند. سایمون کینبرگ و آدری چون ژانر فیلم و کریگ فلورس، اسکات گلسگلد و پیتر کاتز نان و سیرکز اینترتینمنت تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارد. این فیلم نشان‌دهنده همکاری دیگری برای سایمون کینبرگ و جسیکا چستین است که در فیلم‌های The Martian، Dark Phoenix و The 355 با هم کار کرده‌اند.

بخوانید  بهترین معاملات کنترلر برای جمعه سیاه – PS5، Xbox، Switch و PC