نقشه جهانی Diablo 4 به مرور زمان گسترش خواهد یافت

مدیر Diablo 4 همچنین توضیح داد که دلیل دیگری که چرا بلیزارد برنامه‌ای برای گسترش کمپین در طول فصل ندارد، به رویکرد تیم در هر فصل مربوط می‌شود. به جای ایجاد هر فصل بر اساس دنباله داستان، تیم توسعه قصد دارد آن را به عنوان یک سریال مستقل بزرگ بسازد تا هر فصل موضوع و محیط خاص خود را داشته باشد. زیرا محتوا و ماموریت های هر فصل با توجه به این زمینه اصلی طراحی شده است. پیپایورا افزود:

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Diablo 4 دو هفته دیگر عرضه می شود، اما این تنها آغاز چندین سال پشتیبانی از بازی است. چرا که سازندگان محتوای پس از عرضه، بازی های اکشن و نقش آفرینی زیادی را در نظر گرفتند. بلیزارد قبلا تایید کرده بود که فصل اول Diablo 4 در نیمه دوم جولای در دسترس خواهد بود و محتوای جدیدی از جمله ماموریت های داستانی و چالش های فصلی با جوایز ارزشمند را به بازی اضافه خواهد کرد.

جان مولر، کارگردان هنری Diablo 4 سپس از بازیکنان خواست تا دنیای Sanctuary را به عنوان بوم نقاشی برای داستان‌های فصلی آینده در نظر بگیرند: «پس از تأسیس، می‌توانیم از دنیای بازی برای ایجاد محتوای متنوع از جمله داستان‌های کوتاه و داستان‌های فرعی استفاده کنیم. همیشه جالب است.” ، تاریک و ترسناک هستند و ربطی به درگیری ابدی ندارند، ما همان حس و حال یک دیابلو واقعی را داشتیم. در حال حاضر کار بر روی چنین محتوایی بسیار سرگرم کننده است.”

بخوانید  بهترین فیلم های کمدی ایرانی | ۳۰ اثر خنده دار و طنز که باید ببینید

اکنون کارگردان بازی اعلام کرده است که محتوای هر فصل به داستان اصلی بازی نمی‌پردازد. جو پیپایورا، کارگردان بازی Diablo 4 در مصاحبه‌ای جدید با رسانه Eurogamer توضیح داد که محتوای اضافی پس از عرضه بازی که شامل محتوای فصلی فصلی و بسته های توسعه در حالی که امروز قرار نیست در مورد بسته های الحاقی صحبت کنیم، برای بازیکنان مهم است که بدانند بسته های الحاقی بخش مهمی از پشتیبانی پس از انتشار Diablo 4 هستند.

مولر در پاسخ به سوالی در مورد امکان گسترش نقشه بازی در هر فصل گفت: “راستش بگویم، ایجاد مناطق بیشتری از دنیای Sanctuary برای هر فصل چیزی است که ما دوست داریم. با این حال، برخی محدودیت‌های فنی وجود دارد که باعث می‌شود روند ساخت بازی ایجاد شود. زمان‌بر است. ما تمایل داریم هر فصل مناطق جدیدی را به نقشه اضافه کنیم و نمی‌خواهیم این ایده را رها کنیم. “بدیهی است که در بسته‌های توسعه می‌توانیم مناطق بیشتری از دنیای Diablo 4 را برای کاوش ارائه کنیم، اما زمانی که به فصل‌ها می‌رسم، من ایده حفاری عمیق‌تر در مناطق خاص و پرده‌برداری از سرزمین‌های جدید را دوست دارم.»

دیابلو 4

بازی Diablo 4 در تاریخ 16 ژوئن (6 خرداد) در پلتفرم های کامپیوتری، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. خریداران هر دو نسخه Deluxe و Ultimate بازی می توانند چهار روز زودتر به آن دسترسی داشته باشند.

با این حال، وقتی از محتوای فصلی صحبت می کنیم، می دانیم که هدف ما از ارائه آنها مربوط به گسترش دنیای Diablo 4 و Sanctuary است. با این حال، ما نمی خواهیم قسمت اصلی داستان را در قالب فصل ها گسترش دهیم تا بازیکنان برای تجربه بهتر داستان بسته های الحاقی مجبور به دریافت محتوای فصلی نشوند.

بخوانید  همه زوایای پرونده آمریکا علیه اپل را مطالعه کنید. آیا پایان «امپراتوری» اپل نزدیک است؟

شخصیت Rogue را در بازی Diablo 4 آشکار کنید

“هر فصل ممکن است شخصیت‌های جدیدی معرفی کند یا شخصیت‌های قدیمی را بازگرداند، اما داستان مستقل و جدا از کمپین اصلی یا فصل‌های دیگر خواهد بود. هر فصل داستان منحصر به فردی را در دنیای Sanctuary روایت می‌کند که انتظار می‌رود بازیکنان در طول بازی با آن سرگرم شوند. در این فصل، ضمن دسترسی به انواع مکانیک‌های گیم‌پلی جدید و محتوای جدید، بازیکنان در طول هر فصل، ماموریت‌های مختلف، زمینه‌های فصلی، مکانیک‌های گیم‌پلی، جوایز، هیولاها برای شکار، باس‌ها و غیره را دریافت خواهند کرد. محتوای فصل قبل را جایگزین کنید.

به گفته کارگردان Diablo 4، قسمت داستانی بازی در فصل های بازی ادامه نخواهد داشت، اما احتمالا مناطق جدیدی را به نقشه اضافه خواهند کرد.