نقشه جدید تیرانداز علمی تخیلی Hyenas رونمایی شد

نسخه آلفای جدید بازی Hyenas از ساعت 20:30 امروز تا ساعت 12:30 روز دوشنبه 12 بهمن ماه در دسترس خواهد بود. تیم سازنده ادعا می کند که نقشه We Took Manhattan در مقایسه با نقشه قبلی به نام Greed is Good، نبردهای فشرده تری دارد. تریلر افشای نقشه جدید Hyenas Alpha را در زیر تماشا کنید.

دانلود فیلم آپارات

همزمان با اعلام تاریخ تست Hyenas alpha، استودیو Creative Assembly از نقشه بازی جدید الهام گرفته از نیویورک رونمایی کرد.

آلفای بعدی بازی از 17 تا 20 فوریه، 10 تا 13 مارس و 31 مارس تا 3 آوریل در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. بازیکنان PC علاقه مند به این تجربیات آزمایشی باید در سایت رسمی بازی Hyenas ثبت نام کنند.

تیم توسعه دهنده آن را در پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس زمانی که تاریخ انتشار نسخه اصلی فرا رسد منتشر خواهد کرد. Xbox Series S و Xbox One نیز برای گیمرها در دسترس هستند. با این حال، تست آلفا فقط در رایانه شخصی در دسترس است. اکنون می توانید Hyenas را به لیست علاقه مندی های Steam خود اضافه کنید. البته نسخه پی سی این محصول از استودیو Creative Assembly نیز در فروشگاه دیجیتال اپیک گیمز عرضه خواهد شد.

نقشه We Took Manhattan که سازندگان آن را ادای احترام به نیویورک می دانند، به عنوان یکی از نقشه های عرشه Hyenas نشان داده شد. این شوتر علمی تخیلی که توسط استودیو Creative Assembly تولید شده است تا به امروز به عنوان یک بازی چند نفره توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

بخوانید  Fortnite Chapter 4 Season 1: Every Ranked Battle Pass Skin