نقش‌آفرینی لامار جانسون و کیوان وودارد در سریال The Last of Us

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) و بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) نقش جول و الی را در سریال The Last of Us بازی می‌کنند. گابریل لونا، بازیگر سریال True Detective (کارآگاه واقعی) در نقش تامی، مرل دندریج، صداپیشه‌ی بازی‌های The Last of Us در نقش مارلین، نیکو پارکر، بازیگر سریال The Third Day (روز سوم) در نقش سارا، نیک آفرمن، بازیگر سریال Devs (توسعه‌دهندگان) در نقش بیل و استورم رید، بازیگر سریال Euphoria (سرخوشی) در نقش رایلی ظاهر می‌شوند.

زمان زیادی از انتشار جزئیات جدیدی از سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه‌ی HBO نمی‌گذرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که رسانه‌ی IGN در یک گزارش اختصاصی به معرفی برخی از بازیگرهای این اقتباس تلویزیونی مورد انتظار پرداخت و جزئیات بیشتری از داستان را به اشتراک گذاشت.

در خلاصه‌ی داستان اقتباس تلویزیونی The Last of Us (لست آو آس) می‌خوانیم: «داستان سریال ۲۰ سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. جول، یک بازمانده‌ی سرسخت برای خارج کردن دختری ۱۴ ساله با نام الی از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا به یکدیگر تکیه کنند».

مخفی شدن جول و الی از یک کلیکر در سریال The Last of Us

مارلون و فلورنس نیز کاراکترهای جدیدی خواهند بود که گراهام گرین و الین مایلز نقش آن‌ها را در سریال ایفا می‌کنند. این زوج متأهل تلاش می‌کنند تا به‌تنهایی در دنیای پسا-آخرالزمانی ایالت وایومینگ زنده بمانند. هنوز معلوم نیست که این کاراکترها چگونه وارد داستان خواهند شد و احتمالا برای اطلاع از آن باید تا زمان پخش سریال منتظر بمانیم.

بخوانید  ناشر GTA 6: قیمت بازی‌های ویدیویی بسیار کمتر از ارزش آن‌ها است

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال لست آو آس را در دست داشتند و گوستاوو سانتائولایا برای ساخت موسیقی متن سریال بازگشت. سریال The Last Of Us برای پخش در اوایل سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است، اما هنوز تاریخ دقیق آغاز فصل اول آن مشخص نیست. استودیو ناتی داگ درحال‌حاضر خود را برای انتشار نسخه‌ی ریمیک لست آو آس پارت ۱ برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 آماده می‌کند.



منبع

رسانه‌ی آی‌جی‌ان گزارش داد که لامار جانسون نقش هنری را در سریال لست آو آس بازی می‌کند و کیوان وودارد در نقش برادرش یعنی سم ظاهر می‌شود. در بیانیه‌ی مطبوعاتی به سکونت این دو برادر در شهر کانزاس‌سیتی اشاره شده است که برای انتقام‌جویی از یک جنبش انقلابی پنهان می‌شوند. جول و الی در بازی The Last of Us در شهر پیتسبرگ با این دو برادر روبه‌رو می‌شوند، اما در اقتباس تلویزیونی در کانزاس‌سیتی با یکدیگر ملاقات خواهند داشت.

لامار جانسون، کیوان وودارد، گراهام گرین و الین مایلز در سریال The Last of Us شبکه‌ی HBO به ایفای نقش می‌پردازند.