نقش‌آفرینی بازیگر سریال آشنایی با مادر در سریال The Penguin جهان بتمن

نقش‌آفرینی کریستین میلیوتی در سریال The Penguin

ایفای نقش کارماین فالکون در فیلم بتمن برعهده‌ی جان تورتورو بود. کاراکتر سوفیا فالکون در سریال Gotham (گاتهام) شبکه‌ی فاکس نیز حضور داشت که نقش آن را کریستال رید ایفا کرد. مت ریوز، دیلن کلارک، کالین فارل، لورن لیفرانک و کریگ زوبل وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال پنگوئن را برعهده دارند و لورن لیفرانک به‌عنوان نویسنده و شورانر آن فعالیت می‌کند. کریگ زوبل نیز سکان هدایت دو قسمت ابتدایی این سریال درام کوتاه را در دست دارد.

سریال The Penguin براساس کاراکتر پنگوئن ساخته می‌شود که توسط باب کین و بیل فینگر برای دی‌سی خلق شده است. شرکت Sixth and Idaho Productions متعلق به مت ریوز به موجب یک قرارداد کلی این سریال را با همکاری شرکت Dylan Clark Productions و بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تولید می‌کند.

دنیل پیپسکی از شرکت Sixth and Idaho Productions و رفی کرون از تهیه‌کنندگان سریال پنگوئن به‌شمار می‌آیند. کریستین میلیوتی نقش آفرینی در فیلم کمدی رمانتیک Palm Springs (پالم اسپرینگز)، سریال آشنایی با مادر (How I Met Your Mother) و سریال مهیج The Resort (استراحتگاه) شبکه‌ی پیکاک را در کارنامه دارد؛ سریالی که در انتظار تمدید برای فصل دوم است.



منبع

سریال The Penguin به گسترش دنیای فیلم پرهزینه‌ی The Batman می‌پردازد که مت ریوز برای شرکت Warner Bros Pictures تولید کرد و روی کاراکتر پنگوئن با نقش‌آفرینی کالین فارل تمرکز دارد. کریستین میلیوتی نقش سوفیا، دختر کارماین فالکون را بازی خواهد کرد که همراه با پدرش برای تسلط بر شهر تلاش می‌کند.

کریستین میلیوتی برای ایفای نقش سوفیا، دختر کارماین فالکون در سریال درام The Penguin شبکه‌ی HBO Max انتخاب شد.

بخوانید  ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت: هر آنچه در مورد بازگشت هریسون فورد به فرانچایز می دانیم

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کریستین میلیوتی، بازیگر سریال The Sopranos (خانواده سوپرانو) و Fargo (فارگو) با کالین فارل در سریال کوتاه درام The Penguin (پنگوئن) همبازی خواهد بود. این سریال دنیای دی‌سی یک اسپین‌آف برای فیلم The Batman (بتمن) به کارگردانی مت ریوز به‌حساب می‌آید.