نقد و بررسی بازی Minecraft Legends – زومجی

از نظر موسیقی و صدا، Minecraft Legends در سطح خوبی قرار دارد و هنگام اجرای کات سین، موسیقی نقش مهمی در القای حال و هوا و حال و هوای بازی دارد. Minecraft Legends محصولی نیست که بتواند در سطح بازی باشد. بهترین در این ژانر است، اما اوقات جالب و سرگرم کننده ای را برای طرفداران Minecraft و کسانی که به اقدامات استراتژیک ساده در مقایسه با سایر بازی های این سبک نیاز دارند، به ارمغان می آورد.

اگرچه Minecraft Legends مشکلاتی دارد، اما می تواند لحظات سرگرم کننده ای را برای مخاطبان خود فراهم کند. با ما همراه باشید تا یک گیمر را بررسی کنیم.

کمپین های بازی Minecraft Legends

نبردهای رئیس Minecraft Legends

اینکه چه نیروها و چگونه از آنها استفاده می کنید چیزی است که معمولاً در بازی های استراتژی اکشن تنوع زیادی دارد. این در حالی است که در این زمینه Minecraft Legends دست بازیکن را بسته و محدود نگه می دارد. البته این گفته به معنای سرگرم کننده و جذاب نبودن گیم پلی بازی نیست. با تمام محدودیت‌هایش، Legends همچنان سرگرم‌کننده است و می‌تواند 7 تا 10 ساعت محتوای کمپین را ارائه دهد. با این حال، تیم توسعه‌دهنده به حالت PvP و همچنین یک ماجراجویی ماهانه برای گسترش تجربه مخاطبان رفته است. بنابراین، اگر می خواهید قدرت و استراتژی مبارزه خود را آزمایش کنید، قسمت PvP بازی تجربه خوبی است، اگرچه نمی توان آن را یک عنصر سرگرم کننده طولانی مدت در نظر گرفت.

این کار مبارزات را در Minecraft Legends کند می کند و لذت آن ها را تا حدودی کاهش می دهد. همچنین، از آنجایی که بازی دارای عناصر استراتژی همزمان است، داشتن ساخت‌های بیشتر و گستره وسیع‌تر انتخاب بازیکن در بازی می‌توانست تجربه‌ای جامع‌تر را ارائه دهد. جنبه اکشن بازی نیز شامل نبرد با پیگلین ها و نابودی پایگاه های آنها می شود. در سرزمین Minecraft می توانید پورتال های دشمن را ببینید که در مکان های مختلف قرار دارند. با از بین بردن این پورتال ها، داستان را پیش برده و پیگلین ها را نابود می کنید. بنابراین، از طریق عناصر استراتژی و ساخت، می توانید نیروهای رزمی مختلفی ایجاد کنید. برخی از این نقاط قوت برای از بین بردن سازه ها و دشمنان مناسب هستند و برخی دیگر مختص از بین بردن پیگلین ها هستند. در این میان نیروهای ویژه ای برای شفای دیگران و حتی شما آماده شده اند تا کمتر از بل مجروح شوید.

بخوانید  منتظر Twisted Metal از استودیو Firesprite نباشید

ساختن همراهان برای از بین بردن دشمنان و پایگاه های دشمن، ساخت سیستم های دفاعی و تهاجمی، ساخت ساختمان های مختلف برای بهبود عملکرد خود در بازی یا دسترسی به منابع جدید، از مواردی است که در بطن استراتژی ابعادی بازی قرار دارد. و مشکل اصلی که در اینجا با آن مواجه خواهید شد ایجاد یک سری المان های بازی است.وقتی به پایگاه های دشمن نزدیک می شوید، بازی با رنگ قرمز منطقه پایگاه دشمن را از محیط عادی جدا می کند. اکنون انجام کارهایی مانند درگیر کردن همراهان مختلف در نبردها باید در مناطق امن انجام شود. به عبارت دیگر، اگر در طول نبرد تعداد همراهانتان تمام شد، باید به عقب برگردید و نیروهای جدید بسازید و دوباره وارد درگیری شوید.

در Minecraft Legends دهکده را تصاحب کنید

محیط های بازی Minecraft Legends

برای حمایت از یک گیمر، ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

بررسی بازی با توجه به نسخه کامپیوتری انجام شده است

Minecraft Legends هیچ شخصیت پردازی خاصی برای شخصیت های خود ندارد و داستان از طریق کات سین های مختلف سینمایی روایت می شود. جذابیت اصلی داستان بازی کات سین های سینمایی است. استودیو موجانگ موفق شد داستانی را روایت کند که هم حماسی و هم سرگرم کننده بود. با این حال، گیم پلی و مکانیک های به کار رفته در بازی از مهم ترین عناصر بازی Minecraft Legends به شمار می روند و در اینجا نقاط قوت و ضعف مختلفی را برای جدیدترین ساخته Mojang مشاهده می کنیم.

از نظر بصری، Minecraft Legends از همان طراحی های منحصر به فرد Minecraft استفاده می کند و شاهد محیط های جذابی هستیم. شاید فکر کنید که دنیای Minecraft آنچنان که باید متنوع نیست، اما هر قسمت از نقشه بازی طراحی خاص خود را دارد. محیط هایی پر از منابع مختلف است به طوری که کاربر باید برای پر کردن موجودی خود از تمام نقاط نقشه بازی بازدید کند. از نظر طراحی، پیگلین ها انواع مختلفی دارند و باس فایت های جذابی نیز برای مخاطبان در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از مشکلات بازی Minecraft Legends مربوط به عملکرد فنی بازی است، اگرچه شاهد افت فریم خاصی نیستیم، اما باگ های مختلفی در گوشه و کنار بازی به چشم می خورد که قطعا برخی از آنها روی تجربه شما تاثیر می گذارد.

بخوانید  فیلم آموزشی Dune Star Austin Butler Kick Ass In Gun Range را تماشا کنید

در ظاهر، ممکن است فکر کنید که دنیای Minecraft Legends آنطور که باید متنوع نیست، اما هر قسمت از نقشه بازی طراحی خاص خود را دارد.

استودیو موجانگ با ساخت بازی Minecraft توانست بازخورد بسیار خوبی را دریافت کند و Minecraft را به یک اثر فوق العاده موفق تبدیل کند. محصولی که امروزه بیش از 230 میلیون نسخه فروخته است و بازیکنان همچنان با ایجاد دنیای سرگرم کننده و چالش های مختلف در Minecraft، دیگر کاربران بازی های ویدیویی را شگفت زده می کنند.

Minecraft Legends یک بازی اکشن با عناصر استراتژی به طور همزمان است. به عبارت دیگر، بازی دو بعد متفاوت دارد که در هم تنیده شده اند. بعد اول مربوط به عناصر استراتژیک بازی است.سرزمین ماین کرافت پر از دهکده های مختلفی است که باید در طول بازی از آنها مراقبت کنید، چرا که در شب توسط Piglins مورد حمله قرار می گیرند. اکنون می توانید این کار را با ساختن سیستم های دفاعی مختلف مانند چیدمان دیوارها، برج های دیده بانی و تله های یخ زدگی انجام دهید و یا می توانید در زمان مناسب به روستا برگردید و خودتان با آن مقابله کنید. با این حال، ساخت و ساز نقش مهمی در بازی دارد.

Minecraft Legends داستان نبرد قهرمان با شر و ظلم را روایت می کند که به شکلی خنده دار و خوب روایت می شود. اکنون پیگلین ها به دنیای Minecraft حمله کرده اند و وظیفه شما چیزی جز مبارزه و محافظت از این جهان نیست. در واقع با باز شدن پورتال های مختلف و ورود Piglins، بینش، عمل و دانش به این نتیجه می رسد که بازیکن Minecraft تنها شخصیتی است که می تواند این دنیا را نجات دهد و با Piglins مبارزه کند. لذا نزد او می روند و از او کمک می خواهند. حالا شما در نقش بازیکنی که بازی Minecraft را بازی کرده اید، باید شخصیت دلخواه خود را بسازید و ماجراجویی خود را شروع کنید.

بخوانید  قیمت کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 به 249 دلار کاهش یافت

Legends با تمام محدودیت هایش هنوز هم سرگرم کننده است

از طرفی موجنگ با ایجاد مواردی مانند Minecraft Dungeon سعی کرد تجربه متفاوتی را برای کاربران Minecraft فراهم کند و تا حدودی موفق شد. اکنون زمان بازی Minecraft Legends است. محصولی که یک تجربه کلی سرگرم کننده و سرگرم کننده را ارائه می دهد و می تواند مخاطبان خود را به سبک سرگرم کند.