نقد و بررسی بازی God of War Ragnarok

موسیقی یکی از ارکان اصلی God of War Ragnarok است

یکی از مواردی که نحوه مبارزه و بهبود شخصیت را اهمیت بیشتری می داد، طراحی سطح سختی دشمنان و مکانیک های رزمی آنهاست. در اینجا دشمنان معمولی، دشمنان نخبه و مینی باس ها را می بینیم که برخی از آنها مخاطب را به چالش می کشند و اگر در سطح مناسبی نباشید ممکن است اذیت شوید. ضمن اینکه باس های اصلی بازی طراحی بسیار خوبی دارند و از نظر تعداد قابل قبول هستند. گسترش گیم پلی بازی God of War Ragnarok نه تنها به تعمیق سیستم مبارزه و تسطیح و همچنین دشمنان بازی ختم می شود، بلکه از نظر کاوش و طراحی مراحل اصلی و فرعی بازی نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت کرده است. .

گشت و گذار در دنیای بازی از طریق ماموریت های جانبی، جوایز ارزشمندی را برای شما به همراه خواهد داشت.

با این حال، سونی در نسل هشتم بازی های ویدیویی، کریتوس را به زبان نورس معرفی کرد و اتحاد مجدد کاربران با کریتوس قدیمی و تجربه محصولی که نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات زیادی داشته، بسیاری از کاربران را شگفت زده کرد. بنابراین، خدای جنگ راگناروک را صادقانه می‌توان مورد انتظارترین بازی انحصاری سونی در نسل نهم و تا کنون که مدتی نه چندان دور منتشر شده، دانست. اگر بخواهم قبل از هر چیز بازی را در یک جمله توصیف کنم، God of War Ragnarok اثری است که مدام با احساسات شما بازی می کند و در پایان ساعت ها به پایان آن فکر می کنید.

گیم پلی اصلی بازی God of War Ragnarok همان چیزی است که در سال 2018 شاهد آن بودیم، اما در اینجا برای ارائه تجربه عمیق تر و بهتری به کاربر گسترش یافته است. کریتوس با تبر Leviathan و Chaos Blade دشمنان خود را سلاخی می کند. مانند قبل می توانید از هر دو سلاح برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید و برخی از آنها با توجه به نقاط قوت و ضعفی که دارند باید با یکی از سلاح های ذکر شده نابود شوند. اکنون Blade of Chaos تاثیر بیشتری روی گیم پلی و حل معما دارد. همچنین در برخی از بازی های پلتفرم از این شمشیر زیبا بیش از پیش استفاده می شد.

در مجموع، تجربه God of War Ragnarok و محتوای روایی آن، به همراه تعدادی مراحل فرعی، حدود 20-25 ساعت طول می کشد. البته، برای بررسی کامل سطوح بازی و دیدن تمامی محتویات، مانند تکمیل تمام ماموریت های فرعی، ارتقاء کامل نوار خشم و نوار سلامتی، و از بین بردن تمام کلاغ های بازی، به زمان بیشتری نیاز دارید. علاوه بر یافتن تمام آثار. گیم پلی Ragnarok شاید مانند نسخه قبلی برای این سری انقلابی و ساختارشکن نباشد، اما به خوبی از المان های گذشته استفاده کرده و آن ها را به خوبی گسترش داده است. چرا که ساختار گیم پلی این نسخه به لطف اهمیت بیشتر اتریوم در تاریخ تغییر کرده است و شاهد تجربه متنوع تری نسبت به قبل هستیم.

بخوانید  Destiny 2 و Among Us Crossover Now Live

ترکیبی در God of War Ragnarok

باس های اصلی بازی طراحی بسیار خوبی دارند و از نظر تعداد قابل قبول هستند

گزینه های مبارزه ای که در Ragnarok در اختیار بازیکن قرار می گیرد از گذشته گسترش یافته است تا بازیکن بتواند با تنوع بیشتری روبرو شود.

هنگام کاوش در سرزمین های God of War Ragnarok همیشه می توانید صندوقچه های مختلفی پیدا کنید. برخی از این صندوقچه ها منابعی را که برای ارتقاء سلاح ها، زره ها و اقلام مورد نیاز برای ساخت نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند. در ضمن موارد دیگری برای بهبود نوار سلامتی و نوار خشم ارائه می شود. همچنین ماموریت های جانبی در حالی که می توانند بهتر باشند، شما را مجبور به کاوش بیشتر می کنند. این کاوش اضافی و تکمیل ماموریت ها به شما این امکان را می دهد که هم داستان و هم این واقعیت را که پاداش غذا خوردن را دریافت خواهید کرد، بهتر درک و درک کنید. مراحل اصلی نیز بسیار خوب طراحی شده اند و می توانند در سکانس های خاصی احساسات مخاطب را شگفت زده کنند و با آن بازی کنند.

در نهایت، God of War Ragnarok دقیقاً محصولی است که کاربران منتظر آن بوده اند و با وجود اینکه مراحل فرعی می تواند بهتر باشد، تجربه کلی ارائه شده برای حل این مشکل به اندازه کافی جامع و مستحکم است. مهم نیست از چه ژانری از بازی های ویدیویی لذت می برید، God of War Ragnarok می تواند به راحتی شما را غرق کند و تجربه ای ضروری برای کاربران پلی استیشن است.

رابطه پدر و پسری کریتوس و آترئوس نقش بیشتری در این نسخه ایفا می کند و راگناروک را می توان قوس داستانی بسیار خوبی برای رستگاری شخصیت کریتوس دانست و آترئوس نیز نقش پررنگ تری در داستان بازی می کند. بنابراین پرداخت آن بهتر از قبل است و کاربر می تواند حساب خود را به اتریوم متصل کند. در همین حال، فریا که برای از دست دادن بالدور سوگوار است، فقط به انتقام فکر می کند، اما این تمام چیزی نیست که کارکنان نویسندگی سانتا مونیکا برای مخاطبان در نظر گرفته اند. روند تکامل سه شخصیت ذکر شده در طول زمان چیزی است که این سه شخصیت را خاص می کند.

از یوتیوب تماشا کنید

God of War Ragnarok اثری است که مدام با احساسات شما بازی می کند و در پایان ساعت ها به پایان آن فکر می کنید.

این بازی طبق نسخه پلی استیشن 5 اصلاح شده است

جدا از مواردی که در قسمت طراحی ذکر شد، هر یک از قلمروهای بازی دارای طراحی منحصر به فردی هستند و دشمنان و باس های موجود در بازی نیز متنوع هستند. از نظر فنی بازی عملکرد خوبی دارد و کاربران پلی استیشن 5 می توانند با دو حالت مختلف بازی را تجربه کنند. اگر می خواهید Ragnarok را با رزولوشن 4K و 30 فریم بر ثانیه تجربه کنید، Favor Quality انتخاب مناسبی است و اگر می خواهید بازی را با وضوح 1440p و 60fps تجربه کنید، باید به Favor Performance بروید. هر کدام را که انتخاب کنید، بازی بدون افت فریم یا باگ اجرا می شود و تجربه بسیار خوبی خواهید داشت.

بخوانید  جک بلک در Minecraft بازی می کند

موسیقی یکی دیگر از ستون های اصلی God of War Ragnarok است. فرقی نمی کند که در حال مبارزه با باس ها باشید یا کات سین ها را تماشا می کنید، موسیقی نقش مهمی در فضای بازی دارد. آبجو مکررخیلی خوب کار کرد. علاوه بر این، دیالوگ های بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارند و حتی در حین مبارزه با برخی از باس های اصلی، دیالوگ های داستان محور جذابی بین شخصیت ها دیده می شود.

گروه سازنده توجه ویژه ای به شخصیت پردازی شخصیت ها داشتند که باعث شد روایت و داستان God of War Ragnarok بی نقص باشد.

آترئوس در آغوش کریتوس در God of War Ragnarok

قایق سواری روی آترئوس و کریتوس در God of War Ragnarok

از سوی دیگر، از طریق سیستم ارتقاء و مهارت های بازی، بازیکنان می توانند سبک مبارزه خود را شخصی سازی کنند. در طول سیستم تسطیح God of War Ragnarok، کاربر می تواند کریتوس را با ارتقای سلاح ها، سپرها و ساخت و ارتقای زره ​​های جدید تراز کند. همچنین با خرید مهارت های مختلف برای سلاح های خود و همچنین همراه خود، نبردها را سفارشی کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید قدرت ران‌های مورد استفاده در سلاح‌های خود را افزایش دهید، استفاده از زره‌ها و آیتم‌ها برای افزایش قدرت حمله رانیک و کاهش خنک‌دان می‌تواند گزینه خوبی باشد، یا می‌توانید آیتم‌هایی را انتخاب کنید که به طور خاص بر میزان قدرت آسیب تمرکز دارند. , قدرت سیستم دفاع و افزایش نوار سلامتی شما.

البته آن یکنواختی چیز بدی نیست و با روایت درست و دقیق، اتفاقاتی را که در یک سوم پایانی داستان رخ می دهد، در پس زمینه می بینیم. همچنین پایان بازی را می توان تاج شکوه روایت Ragnarok دانست و پس از تماشای آن، ساعت ها در فکر و تجسم تئوری های مختلف خواهید بود. اما در نهایت به این نتیجه می رسید که استودیوی سونی سانتا مونیکا با این خلاصه بهترین مسیر را طی کرده است. شخصیت پردازی چیز دیگری است که داستان God of War Ragnarok را جذاب می کند. کریتوس، آترئوس و فریا هر کدام به بهترین شکل ممکن شخصیت‌پردازی شده‌اند.

الف ها را با آترئوس در God of War Ragnarok بکشید

فریا و کریتوس در God of War Ragnarok با هم می جنگند

اولین نسخه از سری God of War در سال 2005 منتشر شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کند و پس از پایان نسخه سوم، کاربران به این فکر افتادند که آیا در آینده، دوباره کریتوس خواهیم دید آیا او واقعا مرده است؟ سری God of War یکی از بهترین ها در صنعت بازی های ویدیویی هک اند اسلش است و هر نسخه از آن با سیستم رزمی خود این ادعا را تایید می کند.

بخوانید  فروش Elden Ring به بیش از 17.5 میلیون نسخه رسید

God of War Ragnarok یک دستاورد بصری خیره کننده است. جلوه های بصری و نورپردازی باعث شده تا برخی از صحنه های بازی فوق العاده و عالی به نظر برسند. علاوه بر این، طراحی چهره شخصیت ها بسیار پرجزئیات و جزئی است و در سکانس های مختلف احساسی، شخصیت ها به خوبی احساسات خود را نشان می دهند. کات سین های بازی نیز به خوبی طراحی شده اند و نقش مهمی در روایت داستان دارند. میان گویی هایی که گاهی شما را عصبانی می کند و گاهی شما را ناراحت می کند و از شما متنفر می شود.

البته دو اسلحه ذکر شده تنها مواردی نیستند که کریتوس برای از بین بردن دشمنان خود استفاده می کند، بلکه استفاده از شیلد و پانچ علاوه بر حالت Rage و استفاده از مهارت شخصیت همراه خود از دیگر مواردی است که می توانید از آنها کمک بگیرید. . یکی از ملزومات اصلی در هنگام مبارزه، پر کردن نوار شگفت‌انگیز دشمنان و باس‌ها است. بنابراین، با تکمیل این بخش، می توانید یک ضربه تمام کننده به آنها وارد کنید یا قسمت زیادی از نوار سلامتی حریف خود را تخلیه کنید.

آترئوس در کنار انگربودا در God of War Ragnarok

همینطور برای شخصیت های منفی بازی اودین و گاو نر این نیز صدق می کند. رابطه پدر و پسر در GoW Ragnarok فقط به کریتوس و آترئوس ختم نمی شود، بلکه اودین و ثور نیز فراز و نشیب های خود را دارند که به بهترین شکل ممکن نشان داده شده است. نکته بسیار خوب شخصیت پردازی در اینجا محدود به شخصیت های اصلی نیست، بلکه به تمام شخصیت های دنیای بازی که در داستان حضور دارند، مانند بروک، سیندری و تیر شخصیت پردازی بسیار خوبی دارند و نقش های کلیدی داستان را بازی می کنند. گروه سازنده توجه ویژه ای به شخصیت پردازی شخصیت ها داشتند که باعث شد روایت و داستان God of War Ragnarok بی نقص باشد.

داستان بازی ادامه نسخه قبلی است. کریتوس و اتریوم به شکار رفت و در راه بازگشت، فریا به آنها حمله می کند. فردی که پس از کشته شدن بالدور توسط کریتوس فقط به انتقام فکر می کند. با این حال، یک تهدید بزرگتر، راگناروک، ظاهر می شود و آترئوس قصد دارد از طریق آن متوجه شود شلیک کرد، خدای جنگ اسکاندیناوی، برای متوقف کردن راگناروک زمانی که همه چیز مطابق میل او پیش نمی رود. معرفی God of War Ragnarok هیجان انگیز و امیدوار کننده برای دیدن یک محصول بی نقص از نظر داستان و شخصیت پردازی است. اما پس از گذراندن یک سوم اول بازی، داستان و روایت آن مسیری هموار و ثابت را طی می کند.

God of War Ragnarok دنباله ای شایسته و تجربه ای ضروری برای طرفداران بازی های ویدیویی است و می تواند تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند. با بررسی این بازی با یک گیمر همراه باشید.