نقد و بررسی بازی, بازی کنسول کالاف دیوتی: وارزون منطقه جنگی به همراه جزئیات و خلاصه داستان کدومو | 1gamer

نظرات خود را درباره بازی Call of Duty Warzone و سری آموزش کال اف دیوتی وارزون پی اس ارنا با ما به اشتراک بگذارید. اگر هر مشکلی در یادگیری موارد بالا یا در بازی دارید نیز آن را با ما به اشتراک بگذارید و سعی می‌کنیم در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم. پرک‌های کال اف دیوتی وارزون در اصل قابلیت‌هایی هستند که با داشتن آنها می‌توانید تدافعی، تهاجمی و تاتیکی پلیر خود را تقویت کنید. این پرک‌ها نقشی پررنگ و اساسی در جریانات مبارزات شما خواهند داشت. برای آشنایی با تمام پرک‌های بازی کال اف دیوتی وارزون می‌توانید مقاله «راهنمای پرک های بازی Call of Duty Warzone» را مطاله کنید.

کال آو دیوتی وارزون ۲ آبان ماه امسال عرضه می‌شود؛ تریلر آن را ببینید

نقشه وردانسک نزد طرفداران کالاف دیوتی بسیار محبوب بوده و باید دید که آیا وردانسک در کالاف دیوتی وارزون موبایل هم همان محبوبیت همیشگی را خواهد داشت یا خیر. بازی کالاف دیوتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین و یکی از بهترین بازی‌ها در ژانر خودش است. نسخه وارزون این بازی طرفدارن زیادی در بین گیمر‌های کنسول و پی‌سی دارد و طی این مدت درخواست‌های زیادی برای نسخه موبایلی بازی هم وجود داشته است. تا این‌که بالاخره کمپانی اکتیویژن تصمیم گرفت به این درخواست‌ها پاسخ مثبت بدهد و کالاف‌ دیوتی‌باز‌ها را به آرزویشان برساند.

  • یکی از برتری‌های وارزون 1 نسبت به Warzone 2.0، داشتن مپ تکتیکال و کوچک‌تری به نام Rebirth Island بود که بازیکنان در آن به تجربه مودهای متفاوتی مانند Resurgence می‌پرداختند و از درگیری سریع‌تر، لذت می‌بردند.
  • علاوه بر آن ظاهر برخی اسکین‌ها ترسناک است و ممکن است در مواجه‌های ناگهانی بازیکن بترسد.
  • برای آشنایی با تمام پرک‌های بازی کال اف دیوتی وارزون می‌توانید مقاله «راهنمای پرک های بازی Call of Duty Warzone» را مطاله کنید.
  • هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.
بخوانید  خرید هودی دخترانه بلند مشکی با قیمت استثنایی آراد برندینگ-پوشاک زئوس

شما با ورود به صفحه مخصوص این بازی در فروشگاه پلی، می توانید وضعیت و شرایط آن را مورد بررسی قرار دهید و در صورت ورود به نسخه پیش ثبت نام، جزو اولین کسانی باشید که این بازی را تجربه می کنند. در کالاف دیوتی وارزون، همه‌چیز در مورد نبرد تعداد زیادی از بازیکن‌ها در نقشه وردانسک‌ با یکدیگر است. در وارزون موبایل تا سقف ۱۲۰ بازیکن می‌توانند در یک مسابقه حضور پیدا کنند و با یکدیگر به نبرد بپردازند.

آموزش نصب بازی وارزون موبایل:

این یعنی حالا هر کسی که به یک گوشی هوشمند متوسط یا بهتر دسترسی داشته باشد می‌تواند به تجربه این بازی بپردازد و تعداد بازیکنان وارزون حتی از قبل هم بیشتر می‌شود. سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‬‎ در کامپیوتر با حداقل پردازنده نسل چهارمی i3 و یک گرافیک ۹۷۰ شروع می شود. مانند دیگر بازی‌های بتل رویال مانند پابجی سوار یک هواپیما می شوید و روی نقشه ای که شامل بسیاری از نقشه های خاطره انگیز بازی های قبلی است فرود خواهید آمد .در ابتدا فقط یک اسلحه کمری همراه خواهید داشت.

http://badorclothesworkshop.ir

در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون درباره مجله خبری یک گیمر دیوتی وارزون موبایل می‌دانیم. نقشه بازی Call Of Duty Warzone بسیار بزرگ و پر از مناطق متنوع است. حتی بزرگتر از مناطق گسترده PUBG و مملو از ساختمان‌های منحصر به فرد و هزاران لوت دراپ‌های مختلف که به یک باره 150 بازیکن در آن به رقابت می‌پردازند.