بخشی از مشکل نیز طراحی کلیشه ای Evil West است. مبارزات معمولاً در عرصههای قاببندیشده با تلههای سنبله و TNT انجام میشود. چیدمان ضعیف و قابل پیش بینی این مناطق موضوع مهمی نیست، زیرا شعبده بازی با تمام توانایی هایی که در اختیار دارید فراتر از آن است که به اندازه کافی درگیر باشید، اما در خارج از نبرد است که در آن لنگ می زند. مسیر اصلی اتصال عرصه های نبرد در بازی با یک زنجیر نقره ای براق مشخص شده است. شما می توانید از گذرگاه های جانبی به سختی پنهان عبور کنید تا پول نقدی را پیدا کنید که برای ارتقاء سلاح ها استفاده می شود، اما این سبک ترین اکتشاف است. بیشتر اوقات، شما فقط از یک جسم براق به جسم دیگر در حال حرکت هستید، جایی که جسی را در حال بالا رفتن از یک طاقچه یا فشردن از یک شکاف خواهید دید. گاهی اوقات از هنجار خارج می شود و شما را در یک گاری مین سواری خطرناک قرار می دهد یا پیشرفت شما را با یک پازل ابتدایی فشار دادن بلوک ها مختل می کند، اما به هر حال آن لحظات نادر و فوق العاده پیش پا افتاده هستند. سطحی وجود دارد که یک شهر کامل را برای کاوش در هنگام شکار و نابود کردن لانههای هیولاها در خود جای داده است. این فضای بخصوص بزرگی نیست، اما آزادی جدید آن، ناوبری را کمی جالبتر از حد معمول میکند.
آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟
علیرغم این مسائل، غرب شیطانی در بهترین حالت خود در زمانی که آشفته ترین است. زمان زیادی نمی گذرد که مینی باس ها به عنوان دشمنان معمولی معرفی می شوند و به بخشی دیگر از مبلمان ماوراء طبیعی تبدیل می شوند. شما باید از هر چیزی که در اختیار دارید برای زنده ماندن استفاده کنید، زیرا از هر طرف توسط گروهی از هیولاها بمباران میشوید که همیشه در حال گسترش هستند، و وقتی تکهای دیگر از پوست دندانهایتان بیرون میآیید، لبخند نزنید. متأسفانه، زمانی که اکشن سوم شروع می شود و چاه انواع دشمنان جدید خشک می شود، این احساس شروع به محو شدن می کند. در این مرحله، بازی متوسل به پرتاب همان ترکیب آشنای موجودات به سمت شما می شود. فقط تعداد محدودی از دفعات وجود دارد که می توانید قبل از شروع تکرار، همان گروه از حریفان محافظت شده را شکست دهید.
متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!
لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید
داستان یک ماجرای نسبتاً مفصل است که یک سازمان شکار خون آشام را در برابر یک نیروی دشمن خون آشام که قاره ایالات متحده را تهدید می کند قرار می دهد. شما در چکمههای جسی رنتیر، یک قهرمان معمولی خشن با احساسات بسیار کمی فراتر از بیتفاوتی خفیف، بسته شدهاید. پاسخ گاه عمل گرایانه او به پوچی هایی که در اطرافش اتفاق می افتد کمی دوست داشتنی است، اما گویای این است که قبل از نوشتن آن در اینجا باید درباره نام او تحقیق می کردم. داستان به طور دوره ای به موضوعات جالب توجه می شود. برای مثال، یکی از خونآشامهای Highborn نگران فناوری روزافزون بشریت و تهدیدی است که برای خونرسانیهایش ایجاد میکند – اما این موضوعات هرگز به جایی نمیرسند. تنها چیزی که حول یک کارمند عمومی بداخلاق و زن ستیز می چرخد، اما پاداش او آنطور که شایسته است راضی کننده نیست.
فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.
این فقط در مورد مشت های تنومند نیست. جسی همیشه در حال بسته بندی زرادخانه ای از سلاح های گرم کشنده است که به تدریج در طول بازی گسترش می یابد.به جای تعویض مداوم بین سلاح ها در حال پرواز، به اکثر این ابزارهای کشتن خون آشام ها هر یک دکمه ای اختصاص داده شده است. با فشار دادن شلیک به تنهایی، هفت تیر جسی شلیک می شود، در حالی که هدف گیری مناظر به سمت پایین به طور خودکار به یک تفنگ برای مقابله با تهدیدات دوربرد تغییر می کند. یک دکمه دیگر یک شلیک سریع از تفنگ Arrow شلیک می کند، و چند سلاح ویژه دیگر وجود دارد که من اینجا آنها را خراب نمی کنم. مهماتی برای جمع آوری وجود ندارد. در عوض، همه چیز بر روی خنک کردن کار می کند. چیزهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما نبرد به نظر بصری و روان است. میتوانید دشمن را به هوا پرتاب کنید، از هفت تیر برای تعلیق آنها با سرب استفاده کنید – قبل از اینکه به دشمن دیگری بروید و آنها را با ضربههای کوتاهی منفجر کنید. این نوعی از بازی است که از یک کمبو متر سود می برد، فقط برای پیگیری مهارت شما در از بین بردن هر چیزی که جلوی شماست، اما متاسفانه اینطور نیست.
برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.
گالری
غرب شیطانی یک سوال ساده می پرسد: اگر کابوی ها با خون آشام ها می جنگیدند چه؟ این نوعی تفکر غیرمنطقی است که می شود فیلمی از دنیل کریگ و هریسون فورد که به رنگ سبز روشن شده استو توسعه دهنده Flying Wild Hog مطمئناً از مفهوم عجیب و غریب آن بهره زیادی می برد. در نسخه ای جایگزین از دهه 1890 آمریکا، غرب شیطانی غرب وحشی در وحشی ترین حالت خود است. محیطی آشنا از سالنهای تابدار، تامبلویسهای چرخان و معادن متروک طلا با فناوری الکترواستیمپانک الهامگرفته از نیکولا تسلا و مجموعهای از خونخواران درنده در هم تنیده شده است. Evil West در گرماگرم لحظه ای که امکان پاسخ به این سوال اولیه وجود دارد می درخشد، اما نقاط قوت آن اغلب با طراحی قدیمی اطراف آنها کاهش می یابد.
در حال پخش: بررسی ویدیویی غرب شیطان
کاستی های فنی یکی دیگر از مزاحمت هایی است که به چشم می خورد. من با چند مشکل مواجه شدم، از جمله چند لحظه که یک افکت صوتی ناگهان بر بقیه چیره شد و حتی پس از پایان مبارزه به پخش ادامه داد. همچنین چند مورد وجود داشت که من در زمین گیر کردم و موردی دیگر که مشبک هدف گیری در مرکز قرار داشت، به این معنی که باید هدف را به سمت بالا و سمت چپ هدف قرار دهم تا به آن ضربه بزنم. هیچکدام از این مسائل بازیساز نبود، اما میتوانست بیش از هر چیز به شانس مربوط باشد. من موفق شدم اولین بار که این اتفاق افتاد از زمین خارج شوم و بار دوم در جریان یک باس فایت بود، بنابراین صحنه ی بریده شده من را از گیر افتادن در آنجا برای همیشه نجات داد.