نظرسنجی Capcom در مورد بازسازی های مورد علاقه سری Resident Evil


کپکام نظرسنجی جدیدی منتشر کرده است که از طرفداران می‌پرسد دوست دارند کدام بازی‌های Resident Evil را بازسازی کنند.

کپکام اخیراً یک نظرسنجی منتشر کرده و از طرفداران پرسیده است که دوست دارند کدام بازی های Resident Evil را بازسازی کنند. نظرسنجی گفته شده هیچ برنامه قطعی برای این سری خاص مشخص نمی کند، اما علاقه طرفداران را به بازسازی های جدید می سنجد.

بیشتر این نظرسنجی بر روی میزان آشنایی طرفداران با Resident Evil، شبکه های مجازی مختلف سریال و وب سایت رسمی آن متمرکز است. اما در صفحه آخر از کاربران می پرسد که دوست دارند کدام بازی از این سری را دوباره انجام دهند و به کاربران اجازه می دهد نام بازی مورد نظر خود را بنویسند.

وقتی نوبت به ساخت یک بازسازی جدید می رسد، تاریخ غنی مجموعه Resident Evil به این معنی است که Capcom می تواند از بازی های زیادی استفاده کند. از زمان ایجاد اولین ویرایش مجموعه در سال در سال 1996، نسخه های زیادی بر روی نسل های مختلف سیستم ها منتشر شده است.

بسیاری از طرفداران خواهان بازسازی Resident Evil: Code Veronica هستند که اولین بار در سال 2000 در سگا دریم کست منتشر شد. داستان این بازی اندکی پس از وقایع نسخه دوم و همزمان با اتفاقات Resident Evil 3: Nemesis روایت می شود. برخی آن را اولین Resident Evil 3 می دانند. زیرا داستان را بیشتر از نسخه Nemesis جلو می برد. به همین دلیل، Veronica’s Code اگرچه جزو نسخه‌های شماره‌دار این مجموعه نیست، اما به عنوان یک اثر تخیلی مهم در داستان اصلی Resident Evil به حساب می‌آید.

بخوانید  تام کروز در فیلم جدید این کارگردان The Revenant بازی می کند

Capcom با بازسازی های اخیر این سری موفقیت های زیادی کسب کرده است. بازسازی Resident Evil 2 در سال 2019 منتشر شد. در سال 2020، نوبت به نسخه سوم بازسازی شد. بازسازی Resident Evil 4 در سال 2023 منتشر شد. این ناشر هنوز برنامه های خود را برای نسخه بعدی این سری مشخص نکرده است، اما به احتمال زیاد Capcom به توسعه نسخه های اصلی ادامه خواهد داد. بسیاری از طرفداران منتظر رونمایی از Resident Evil 9 هستند. ظاهراً برنامه‌هایی برای انجام یک بازسازی دیگر نیز وجود دارد. با این حال، هنوز مشخص نیست که کدام نسخه بازیابی خواهد شد.