متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!
لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید
نظرسنجی Fandom همچنین نشان داد که همانطور که میتوان تصور کرد، عناوین بازیهای بهعنوان سرویس مانند Genshin Impact به طور کلی پایگاه بازیکنان فعالتری دارند، به طوری که 63.2 درصد گزارش کردهاند که به طور فعال بازی را انجام میدهند. تنها حدود 19.8 درصد از گیمرهای Zelda – عنوان سنتی»، بدون هیچ سرویس زنده ای که در این مطالعه ذکر شده است – که گفته اند به طور فعال این بازی را انجام داده اند.
در طول دهه گذشته، به نظر می رسد مدل انتشار بازی “سنتی” از نظر علاقه، محبوبیت و فرصت های تجاری ارائه شده توسط مدل بازی به عنوان سرویس، پیشی گرفته است. تحقیقات جدید از شرکت مادر GameSpot، Fandom، چند نقطه داده دیگر را در این مورد به اشتراک میگذارد، که به درک و توضیح آنچه که طرفداران عموماً در مورد مدل بازی بهعنوان سرویس میپسندند، در مقایسه با پیکربندی نسخه سنتی کمک میکند.
مطالعه Fandom همچنین به روندها در چشم انداز سرگرمی گسترده تر می پردازد. او فاش کرد که تنها در ایالات متحده 102 میلیون طرفدار جنگ ستارگان وجود دارد که از جمعیت آلمان بیشتر است. همچنین نشان می دهد که 84 درصد از طرفداران مارول گزارش می دهند که از پخش مداوم فیلم های جدید MCU خسته شده اند. در عین حال، فیلمهای MCU مانند همیشه در باکس آفیس محبوب و پردرآمد هستند و مارول اکران منظمی در آینده دارد.