نشان دادن نقشه Hearthstone “March of Lich King” – Shaman Gets Huge Dudes


جدیدترین توسعه Hearthstone، March of the Lich King، یک کلاس کاملاً جدید را با ظاهر مورد انتظار Death Knight معرفی می کند. اما مثل همیشه، به کلاس‌های موجود ابزارهای جدیدی می‌دهد، از جمله مجموعه‌ای از کارت‌ها که در اطراف Shaman با داشتن مینیون‌های بزرگ و قوی برای تسلط بر میدان نبرد در بازی آخر همکاری می‌کنند. GameSpot ممکن است یک یا دو را نشان دهد چهار از این کارت ها، که به نظر می رسد همه به خوبی با هم کار می کنند.

در متای فعلی، Shaman معمولاً روی مینیون‌های کوچک‌تری مانند Murlocs یا یک عرشه میان‌رده تمرکز می‌کند. این کلاس با مینیون‌های بزرگ غریبه نیست، اما آنها معمولاً از ابزارهای Evolve برای قرض گرفتن مینیون‌های بزرگ از کلاس‌های دیگر استفاده می‌کنند. این بسته جدید به Shaman ابزارهای گران‌تری را می‌دهد تا از ابتدا استفاده کند پیش دانی. این طلسم چهار هزینه‌ای طراحی شده است تا مینیون‌های بزرگ شما را برگرداند و در عین حال مزیت مینیون‌های Taunt کوچک‌تر را به شما می‌دهد تا زمانی که بتوانید ضربه‌زنان قدرت را مستقر کنید، برای شما وقت بخرند.

Prescience (4) - 2 مینیون را بکشید.  برای هر کدام که (5) یا بیشتر هزینه دارد، 2/3 Spirit را با Taunt احضار کنید.
Prescience (4) – 2 مینیون را بکشید. برای هر کدام که (5) یا بیشتر هزینه دارد، 2/3 Spirit را با Taunt احضار کنید.

و چنین طلسمی چه چیزی را می تواند تصرف کند؟ دو مینیون بزرگ جدید اولین حضور خود را در این مجموعه انجام می دهند. دیوانه خونین یک مینیون طعنه بزرگ است که با Reborn و Lifesteal نیز عرضه می شود، و دو بار که می میرد به مینیون دشمن آسیب می رساند و در این روند شما را شفا می دهد. این به خودی خود تأثیر بزرگی است، و همچنین با هم افزایی ارواح جدید همراه است. سپس شمن افسانه ای جدید، ارباب دراکورویک مینیون بزرگ با راش و ویندفوری که اثر احضار تمام مینیون هایی را دارد که به آنها حمله می کند و می کشد. یوچ.

Blightblood Berserker (8) - طعنه، Lifesteal، Reborn، Deathrattle: به یک دشمن تصادفی 3 آسیب وارد کنید.
Blightblood Berserker (8) – طعنه، Lifesteal، Reborn، Deathrattle: به یک دشمن تصادفی 3 آسیب وارد کنید.
Overlord Drakuru - راش، ویندفوری.  پس از حمله و کشتن یک مینیون، آن را به پهلوی خود زنده کنید.
Overlord Drakuru – راش، ویندفوری. پس از حمله و کشتن یک مینیون، آن را به پهلوی خود زنده کنید.

این قدرت زیادی است که روی دو کارت متمرکز شده است. اما اگر می خواهید یک پانچ جدی با تخفیف بزرگ ترکیبی داشته باشید، می توانید از طلسم جدید استفاده کنید از طرف دیگر. این طلسم 10 هزینه ای Shadow کپی هایی از هر مینیون در دست شما را احضار می کند و باعث می شود که هر مینیون به یک مینیون حمله کند و سپس بمیرد. در مورد Blightblood Berserker، این بدان معنی است که شما فوراً امتیاز Lifesteal را از حمله و Deathrattle او به دست می آورید و همیشه به عنوان یک مینیون Reborn با Taunt ایستاده اید. برای Overlord Drakuru، این افکت Windfury او را نفی می کند، اما همچنان یک کپی از هر چیزی که او کشته است برای شما باقی می گذارد. و از آنجایی که سرنوشت فرا می خواند کپی ها مینیون ها را در دست خود دارید، به جای اینکه آنها را به طور کامل از دست خود بردارید، هنوز مینیون های اصلی را دارید تا هر زمان که بخواهید از روی دست بازی کنید.

بخوانید  عرضه Road 96 و 5 بازی دیگر Game Pass در نیمه دوم ژوئن 2023
در طرف دیگر (10) - یک کپی از هر مینیون در دست خود را احضار کنید.  آنها به مینیون های دشمن تصادفی حمله می کنند، سپس می میرند.
در طرف دیگر (10) – یک کپی از هر مینیون در دست خود را احضار کنید. آنها به مینیون های دشمن تصادفی حمله می کنند، سپس می میرند.

توسعه بازی Hearthstone’s March of the Lich King در 6 دسامبر راه اندازی می شود. این کارت با یک مجموعه پایه جدید از 68 کارت Death Knight که از سیستم Rune جدید استفاده می کند و همچنین از نوع جدید Undead minion راه اندازی می شود. پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون برای بسته‌های Lich King در دسترس هستند، و در حالی که منتظر گسترش آن هستید، می‌توانید تمام کارت‌های March of the Lich King را که تاکنون معرفی شده‌اند، بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.