نشان آتش درگیر – هر آنچه می دانیم

مانند دیگر قهرمانان Fire Emblem، Alear می تواند مرد یا زن باشد، با مدل موهای قرمز و آبی مشابه در هر دو. و همانطور که ممکن است حدس بزنید، این قهرمانان جهان های دیگر در واقع قهرمانانی از سایر بازی های Fire Emblem هستند. شما می توانید قهرمانانی مانند مارث و سلیکا را با استفاده از حلقه نشان احضار کنید و به شما امکان می دهد سلاح ها و مهارت های آنها را به ارث ببرید و همچنین ظاهر خود را با آنها ادغام کنید.

گیم پلی

مانند دیگر بازی‌های Fire Emblem، Engage یک بازی مبارزه‌ای تاکتیکی نوبتی با گروه گسترده‌ای از شخصیت‌های عجیب و غریب خواهد بود که می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید و آن‌ها را مطابق میل خود سفارشی کنید. مثلث سلاح، مکانیک سنگ-کاغذ قیچی از مزیت های سلاح که در Fire Emblem: Three Houses تغییر کرده بود را باز می گرداند. Fire Emblem مبتنی بر کلاس است، بنابراین کلاس‌های مختلف در انواع سلاح‌های خاصی تخصص خواهند داشت و با بالا بردن سطح کلاس‌های خود، تخصص‌های جدیدی کسب خواهید کرد. در سناریوهای جنگی، شما روی یک شبکه می جنگید، بنابراین موقعیت یابی واحدهای شما ضروری است. Fire Emblem همچنین تمایل دارد به واحدهایی که در کنار هم می‌جنگند، در صورتی که پیوندهای دوستی خاصی در بازی‌های غیر رزمی ایجاد کرده باشند، جوایزی بدهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  خرابی سرورهای Diablo 4 به دلیل خطای 300202 از اتصالات جلوگیری می کند

پیش‌سفارش‌های Fire Emblem Engage اکنون در خرده‌فروش‌های فیزیکی و در دسترس هستندفروشگاه اینترنتی نینتندو. نسخه استاندارد فیزیکی و دیجیتال 60 دلار است، در حالی که نسخه فیزیکی ویژه Divine Edition برای پیش‌سفارش با قیمت 100 دلار در دسترس است. این نسخه همراه با کتاب استیل، کارت های هنری، کتاب هنری و پوستر ارائه می شود. راهنمای پیش‌سفارش Fire Emblem Engage را برای جزئیات بیشتر بخوانید.

Fire Emblem Engage آن بازی جدید است، ورودی جدیدی در سری طولانی مدت که ادای احترام خاصی به تاریخ خود دارد. این بازی یک داستان اصلی و مکانیک گیم‌پلی را حول احضار شخصیت‌های بازی‌های Fire Emblem گذشته متمرکز می‌کند و به ما امکان می‌دهد برخی از موارد دلخواه خود را ببینیم یا در مورد شخصیت‌های بازی‌هایی که از کنار ما عبور کرده‌اند یاد بگیریم. در اینجا همه چیزهایی است که در مورد Fire Emblem Engage می دانیم.

داستان

Fire Emblem Engage یکی از اولین نسخه های بزرگ سال خواهد بود، زیرا قرار است در 20 ژانویه 2023 منتشر شود.

پیش سفارش

Fire Emblem سال‌ها را در گمنامی نسبی در غرب گذرانده است که بیشتر به خاطر حضور برخی از مبارزان شمشیرزن در Super Smash Bros شناخته می‌شود. غوغا. این در سال 2013 با انتشار Fire Emblem: Awakening، اولین موفقیت بزرگ سریال در آمریکای شمالی، تغییر کرد. از آن زمان، RPG تاکتیکی به یکی از محبوب‌ترین و تحسین‌شده‌ترین سری‌های نینتندو تبدیل شده است. آخرین مورد از این مجموعه، Fire Emblem: Three Houses، یکی از بهترین بازی‌های ما در سال 2019 نام‌گذاری شده است. نیازی به گفتن نیست که یک نشان آتش جدید کافی است تا ما را هیجان زده کند.

بخوانید  نقد و بررسی Ghostbusters: Frozen Empire – Ghostbusters 3 در سال 2024، خوب یا بد

با داستان و مکانیزم بازی که به شدت حول محور بازگشت شخصیت‌های مشهور بازی‌های قبلی می‌چرخد، نینتندو فرصت‌های زیادی برای اذیت کردن چهره‌های آشنا قبل از عرضه دارد. با این حال، تا کنون تنها دو نفر را که در تریلر به نمایش درآمدند، دیده‌ایم: Marth از Fire Emblem اصلی: Shadow Dragon and the Blade of Light، و Celica از Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia. . مارث قبلاً در بسیاری از بازی‌های دیگر Fire Emblem ظاهر شده و به عنوان یک عنصر داستانی اصلی در Fire Emblem Awakening عمل کرده است.

تاریخ انتشار

مانند بسیاری از سری‌های RPG آنتولوژی، Fire Emblem لزوماً از یک بازی به بازی دیگر روایت مستمری ندارد، اما هر بازی دارای ویژگی‌های مشترکی است. در Fire Emblem Engage، 1000 سال از همکاری چهار پادشاهی با یکدیگر و با قهرمانان جهان های دیگر برای مهر و موم کردن اژدهای سقوط کرده در قاره الیوس می گذرد. هنگامی که شر آماده بیدار شدن می شود، شما به عنوان الیر اژدهای الهی ظاهر می شوید، قهرمانی انتخاب شده که می تواند قهرمانان را از قلمروهای دیگر بازگرداند و بار دیگر اژدهای آشوب را مهر و موم کند.

این بخش های غیر رزمی در پایگاه خانگی شما که این بار Somniel نام دارد، انجام می شود. اینجا جایی است که شما با شخصیت‌ها (از جمله شخصیت‌های بازی‌های قبلی) صحبت می‌کنید، از مغازه‌ها بازدید می‌کنید و به احتمال زیاد مدیریت هر حزب دیگری مانند سلاح‌ها یا بارگیری کلاس‌ها را انجام می‌دهید. Three Houses همچنین دارای سیستم‌های اجتماعی مانند گزینه‌های عاشقانه بود، اما اینکه آیا این عنصر در Fire Emblem Engage وجود خواهد داشت یا خیر، باید دید. اما چه کسی می داند؛ شاید بتونی نامزد کنی هه آره؟

بخوانید  احتمال افزایش قیمت نینتندو سوییچ در آینده

کامئوهای قابل توجه