نسخه PC Gran Turismo 7 در دست توسعه نیست

ماشین بنز در بازی مسابقه ای Gran Turismo 7

نظرت چیه عزیزم؟ آیا Gran Turismo 7 را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

طبق آخرین اخبار دنیای بازی، کازونوری یامائوچی در مصاحبه اخیر خود با Dengeki Online گزارش هایی مبنی بر در دست ساختن نسخه PC Gran Turismo 7 را رد کرده است. در روزهای اخیر گزارش ها و اخباری مبنی بر تمایل استودیوی سازنده بازی Polyphony Digital برای ساخت نسخه PC این بازی به گوش می رسد و به نظر می رسد این استودیو در حال برنامه ریزی برای ساخت این نسخه است.

با این حال، سازنده این مجموعه اخیراً به سؤالاتی در مورد اینکه در حال حاضر نسخه PC Gran Turismo 7 در دست ساخت نیست، پاسخ داد: Yamauchi توضیح داد: “درست نیست. در مورد نسخه PC، من پاسخ دادم [به‌عنوان یک توسعه‌دهنده] اینطور نیست که همه احتمالات را در نظر نگرفته باشم. یعنی احتمال صفر نیست. اگر فقط از من بپرسید که آیا کار خاصی انجام می دهید؟ در حال حاضر کاری انجام نمیدهم. چیزی برای گفتن نیست.”

بازیکن Gran Turismo 7 در مارس 2022 بر روی کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود. این مجموعه در این ماه بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن گرفت. اولین نسخه از بازی Gran Turismo در سال 1997 برای کنسول پلی استیشن 1 در ژاپن منتشر شد.

کازونوری یامائوچیسازنده سری بازی های مسابقه ای Gran Turismo در مورد نسخه PC بازی Gran Turismo 7 صحبت کرد.