نسخه ی نمایشی Final Fantasy 16 دو هفته قبل از انتشار بازی منتشر شد

با توجه به اینکه اسکوئر انیکس تمایل دارد تا قبل از انتشار بازی‌های خود یک نسخه دمو را در اختیار گیمرها قرار دهد، انتشار نسخه نمایشی Final Fantasy 16 جای تعجب ندارد. این ناشر ژاپنی سال گذشته اعلام کرد که نسخه دموی این بازی نقش آفرینی در دسترس خواهد بود و حالا جزئیات بیشتری از محتوا و زمان عرضه آن را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته Square Enix، نسخه دموی Final Fantasy 16 تقریباً دو هفته قبل از انتشار در دسترس خواهد بود.

Cleo در یک بازار در Final Fantasy 16

نائوکی یوشیدا، تهیه کننده فاینال فانتزی 16، اخیراً در مصاحبه با فامیتسو تایید کرد که نسخه دموی Final Fantasy 16 حدود دو هفته قبل از انتشار در دسترس خواهد بود. بازیکنانی که تجربه این دمو را دارند می توانند قسمت اول بازی را تجربه کنند البته اسکوئر انیکس هنوز مشخص نکرده که این دمو چقدر طول خواهد کشید. بازیکنانی که نسخه ی نمایشی را کامل می کنند، می توانند داستان را در نسخه کامل Final Fantasy 16 ادامه دهند و پیشرفت آنها به نسخه نهایی ادامه خواهد یافت.

بازی Final Fantasy 16 قرار است در تاریخ 1 جولای 1402 (22 ژوئن 2023) بر روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود.

علاوه بر این، اسکوئر انیکس در رویداد اخیر Final Fantasy 16 جزئیات بیشتری را اعلام کرد. به گفته این سازنده، آخرین نسخه Final Fantasy بیش از 11 ساعت محتوای داستانی سینمایی خواهد داشت و بازیکنان پس از اتمام می توانند از حالت New Game Plus استفاده کنند. با این حال، تایید شده است که هیچ گزینه ای برای تغییر سطح سختی در Final Fantasy 16 وجود ندارد. علاوه بر این، سازندگان چندین گزینه گرافیکی را برای بازیکنان در نظر گرفتند تا بین وضوح 4K یا 60 فریم در ثانیه جابجا شوند.

بخوانید  تریلر FATAL FURY: City of Wolves

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.