نسخه ویژه Balatro برای پیش‌سفارش، با 10 کارت از بازی تحویل داده می‌شود

Balatro یکی از موفقیت‌های بزرگ سال 2024 است. سازنده عرشه سرکش، پیچ و تاب بی‌نظیری را در بازی پوکر معمولی به ارمغان می‌آورد. همراه با مکانیک های جذاب و قابلیت پخش مجدد بسیار زیاد، این بازی بسیار محبوب یک سبک هنری چشمگیر و یک سیستم پیشرفت سرگرم کننده را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد دست نهایی را بسازید تا حداکثر امتیاز را به دست آورید. در ماه فوریه منتشر شد و مورد تحسین گسترده قرار گرفت و به زودی در قالب فیزیکی به عنوان یک در دسترس خواهد بود نسخه ویژه بالاترو. مطمئناً محبوب خواهد بود، بنابراین قبل از راه‌اندازی یک نسخه از آن را پیش‌سفارش کنید. 17 سپتامبر تاریخ انتشار.

بررسی Balatro ما به لطف سیستم پاداش سخاوتمندانه، حلقه بازی رضایت‌بخش و راه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی سبک بازی خود، امتیاز 9/10 را به بازی جذاب عرشه‌سازی داد.

الساندرو باربوسا، منتقد، نوشت: «بالاترو همه کادرها را برای سرکشی که حلقه بازخوردی ایجاد می‌کند که دور شدن از آن کار دشواری است، مشخص می‌کند. درک اصول آن بسیار آسان است، حتی اگر با پوکر آشنا نباشید، اما نحوه عملکرد آن در محدوده بازی (و اغلب از آنها رها می شود) سطحی از عمق را به هر دست در بازی تزریق می کند که هر دو چالش برانگیز است. این یک بازی است که زمان بازی را یکی پس از دیگری از بین می برد و هر شکست آنقدر طولانی نخواهد بود که دفعه بعد احتمال پیروزی را متوقف کند.

بخوانید  ChatGPT چیست؟ راهنمای استفاده از چت‌ جی پی تی

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر