نسخه نمایشی Final Fantasy 7 Rebirth اکنون زنده است (و شامل Sephiroth قابل پخش است)



نسخه نمایشی مورد انتظار Final Fantasy 7 Rebirth اکنون در فروشگاه پلی استیشن در دسترس است. توسعه‌دهنده Square Enix این دمو را طی به‌روزرسانی امروزی Rebirth معرفی کرد و توضیح داد که طرفداران چه انتظاراتی می‌توانند از آن داشته باشند.

طبق گفته استودیو، دمو Cloud و Sephiroth را در ماموریت نهایی سربازان باستانی دنبال می‌کند. Cloud و Sephiroth شخصیت‌های قابل بازی در سراسر دمو خواهند بود، با چهره‌های آشنا، از جمله تیفا لاکهارت، که ظاهر کوتاهی در سکانس فلش‌بک معروف دارند.

علاوه بر این اعلامیه، اسکوئر انیکس همچنین نگاهی عمیق به برخی از ویژگی‌های جدید Rebirth به طرفداران ارائه کرد. مهم‌تر از همه، این بازی اکنون شامل طیف گسترده‌ای از ماموریت‌های جانبی و مینی‌بازی‌ها، گزینه‌های دیالوگ است که بر روابط شما با سایر اعضای حزب تأثیر می‌گذارد، و یک سیستم Folio که به اعضای حزب توانایی‌های جدید می‌دهد. GameSpot این تغییرات را همراه با چندین مورد دیگر در پیش نمایش Final Fantasy 7 Rebirth پوشش داد.

بر اساس تیزرهای استودیو و تریلرهای اخیر، Final Fantasy 7 Rebirth، Cloud و باند را در سفرشان از حومه Midgar به شهر باستانی ها دنبال می کند. با این حال، آنچه در شهر اتفاق می افتد – و به طور خاص برای یک شخصیت خاص – به طور طبیعی مخفی نگه داشته می شود. با این اوصاف، از زمانی که Final Fantasy 7 Rebirth در 29 فوریه 2023 به طور انحصاری بر روی پلی استیشن 5 منتشر شد، ما خیلی منتظر نخواهیم بود تا بفهمیم سرنوشت قهرمانان چه سرنوشتی در انتظارشان است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر