نسخه آزمایشی Amnesia: The Bunker در استیم منتشر شد

Amnesia: The Bunker ماجراهای هنری کلمن در طول جنگ جهانی اول را دنبال می کند که در یک پناهگاه متروکه به دام افتاده است. این سرباز فرانسوی برای بیرون آمدن از این پناهگاه فقط یک هفت تیر با گلوله و چراغ دارد و می تواند برود و با جمع آوری اشیا اشیاء مختلف را درست کند. البته هنری به سرعت متوجه می شود که در این پناهگاه زیرزمینی تنها نیست و توسط موجودی با رفتاری خصمانه تعقیب می شود.

بازی Amnesia: The Bunker در تاریخ 6 ژوئن بر روی پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

Amnesia: The Bunker بازی Frictional Games قبلاً چندین بار به تعویق افتاده است، اما به نظر می رسد تاخیر دیگری وجود نداشته باشد و طرفداران می توانند منتظر عرضه آن در ماه ژوئن باشند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که دموی رایگان این بازی ترسناک در استیم در اختیار کاربران کامپیوتر قرار گرفته است.

برخلاف نسخه‌های قبلی، Amnesia: The Bunker دارای رویدادهای تصادفی و یک محیط نیمه باز جعبه شنی برای تشویق آزمون و خطا است. هیولای بازی به تصمیمات شما واکنش نشان می دهد که باعث افزایش تنش می شود. بازی Frictional تایید کرده است که رویدادهای تصادفی در نسخه نمایشی وجود دارد که ارزش تکرار را افزایش می دهد.

بازی Frictional نسخه آزمایشی Amnesia: The Bunker را برای کاربران استیم منتشر کرد.