نسخه آزمایشی بازی های F1 Manager و Midnight Suns به PS Plus Premium اضافه شد


سونی نسخه آزمایشی دو بازی F1 Manager و Midnight Suns را برای کاربران پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس معرفی کرد.

دیروز سونی تایید کرد که هم بازی‌های F1 Manager و هم نسخه پیشرفته بازی Marvel’s Midnight Suns توسط Firaxis جدیدترین بازی‌های پلتفرم پلی‌استیشن پلاس هستند که مشترکین پریمیوم این سرویس هم اکنون می‌توانند گیم‌پلی خود را در مدت زمان محدودی تجربه کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، محدودیت زمانی برای تجربه بازی شبیه سازی F1 Manager 180 دقیقه یا سه ساعت و برای بازی Marvel’s Midnight Suns دو ساعت یا 120 دقیقه خواهد بود. البته طبق تایید سونی و مشابه دیگر تایم تریل های محدود پلی استیشن پلاس پریمیوم، در صورت خرید هر یک از این بازی ها، پیشرفت آن ها در آن نسخه از بازی به نسخه اصلی بازی منتقل می شود.

البته زمان شروع این تایمر از زمانی خواهد بود که کاربران برای اجرای بازی وارد این دو اپلیکیشن می شوند تا کاربران نگران زمان دانلود این دو بازی نباشند. علاوه بر این، نسخه Enhanced Edition Midnight Suns روی پلی استیشن 5 با نرخ فریم 60 اجرا می شود و این نسخه از بازی حدود 59 گیگابایت و F1 Manager حدود 23 گیگابایت فضای ذخیره سازی کنسول را اشغال می کند.

لوگوی بازی F1 Manager 2022

F1 Manager 2022 اولین بازی در نوع خود از زمان انتشار بازی شبیه سازی F1 Manager توسط Electronic Arts در سال 2000 است. این اولین بازی تحت قرارداد مجوز FIA و Frontier Developments برای مسابقات قهرمانی جهانی فرمول 1 خواهد بود.

F1 Manager 2022 به جای مسابقات فرمول 1 سری F1 سنتی که توسط استودیو Codemasters ساخته شده است، مانند سری محبوب Football Manager، بازیکنان را در موقعیت رهبری یک تیم اتومبیل رانی و مسائل مدیریت مالی این تیم ها قرار می دهد. در این بازی بازیکنان می توانند یکی از 10 تیم فرمول 1 را مدیریت کنند که البته برخلاف بازی F1 2020 امکان مدیریت رانندگان در این بازی وجود نخواهد داشت اما بازیکنان می توانند مهندسان و رانندگان معروف را استخدام کنند، ماشین ها و زیرساخت های بازی را ارتقا دهند. تیم ها و همچنین مدیریت مالی و حمایت مالی تیم های تحت هدایت آنها.

بخوانید  Where Is Xur Today? (November 10-14) Destiny 2 Exotic Items And Xur Location Guide

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.