نسخه‌های مصور ارباب حلقه‌ها و هابیت در حال حاضر بسیار ارزان هستند

فروش یکی، یکی را با تخفیف 50 درصدی آمازون به طور رسمی به پایان رسانده است، اما چندین کتاب موجود در این رویداد همچنان در فروش هستند. قابل توجه ترین کتاب ها، کتاب های جی آر آر تالکین هستند، با انواع مختلف ارباب حلقه ها برخی از بهترین قیمت های سال را کتاب می کند.

قابل توجه ترین معامله مربوط به The Lord of the Rings: Special Illustrated Edition (گالینگور) است، زیرا به تازگی به پایین ترین قیمت خود رسیده است. به طور معمول با قیمت 250 دلار، شما می توانید جلد 1248 صفحه ای را با تنها 106 دلار انتخاب کنید. این کتاب شامل هر سه رمان و همچنین تصاویر نویسنده است که آن را به یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه سه‌گانه تبدیل می‌کند. این با جلد سخت قرمز زیبا صحافی شده است و دارای یک قاب همسان برای نگهداری آسان است. چه برای خودتان بخرید و چه برای پدری که در لیست خرید روز پدرتان است، این یک معامله بسیار چشمگیر است.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

تاریخ انقضا برای کاهش قیمت درج نشده است، پس حتما به زودی آن را بررسی کنید.

تخفیف های خوب دیگر عبارتند از: The Hobbit Illustrated (Hardback) با قیمت 43 دلار (75 دلار)، The Silmarillion Illustrated (Hardback) به قیمت 30 دلار (75 دلار) و مجموعه جعبه کتاب 3 کتاب The Lord of the Rings (جلد گالینگور) به قیمت 35 دلار (از 60 دلار). ). مجموعه جعبه LOTR به ویژه قابل توجه است زیرا با یک کیف جیبی منحصر به فرد برای نگهداری مجموعه ارائه می شود و روشی جالب برای نمایش کتاب ها در قفسه کتاب به شما ارائه می دهد.

بخوانید  No Rest For The Wicked's First Major Patch Improves Performance So Much It Lowers The System Requirements

اگر با هیچ چیز بالا قانع نشدید، در اینجا نگاهی به تمام مطالب تالکین و ارباب حلقه ها می اندازیم.

بهترین معاملات کتاب LOTR

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر