نحوه رفع مشکل گیرکردن محرک های XBOX Series S

تمیز کردن چسب و خاک زیر ماشه های دسته ایکس باکس

5- حالا گوش پاک کن را به الکل آغشته کنید و جای لاستیک و زیر ماشه ها را کاملا تمیز کنید و در انتها با دستمال خشک کنید.

4- در قسمت پایینی ماشه ها یک لاستیک ضربه ای کوچک وجود دارد که در اثر فشار زیاد می شکند و در واقع چسب زیر باعث گیرکردن ماشه های شما می شود. لاستیک باریک را می توانید با پیچ گوشتی مانند کارتک دو طرفه از بدنه جدا کنید (استفاده از موچین نیز توصیه می شود).

برای حمایت از ما، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

آموزش گام به گام نحوه تعمیر کنترلر Xbox

تمیز کردن شیارهای دسته ایکس باکس برای تعمیر

2- دکمه ماشه ای که مشکل دارد را فشار داده و نگه دارید. حوله را دور پیچ گوشتی بپیچید و مانند عکس زیر آن را در پشت قاب قرار دهید و قسمتی از قاب را از بدنه جدا کنید.

گیر کردن دکمه های ماشه در واقع یک مشکل رایج در کنترلرهای Xbox است. این مشکل باعث می شود بسیاری از کاربران یک دسته جدید خریداری کنند. اما هرکسی می تواند به راحتی این مشکل را با ابزارهای موجود در خانه حل کند. برای رفع مشکل گیر کرده کنترلر ایکس باکس تنها به 10 دقیقه زمان نیاز دارید.

حذف لاستیک شوک و تعمیر تریگرهای xbox

مشکل رایجی که در کنترلرهای ایکس باکس رخ می دهد مربوط به چسبیدن دکمه های ماشه روی این کنترلر است. در این ویدیو روشی بسیار ساده برای حل این مشکل را به شما آموزش می دهیم.

3- حالا با احتیاط قاب را با استفاده از کارت سخت از روی بدنه جدا کنید و تا انتهای شیارها بروید تا خارهای قاب کاملا جدا شوند.

برای تعمیر ماشه ها، قاب کناری دسته را کاملا جدا کنید

رفع گیر کردن محرک های دسته Xbox One S

حذف قاب جانبی کنترلر Xbox برای تعمیر

ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر کنسول ایکس باکس:

  • یک دسته ایکس باکس خراب!
  • کارت سخت (مانند کارت بانکی)
  • پیچ گوشتی دو سر باریک
  • گوش پاک کن و خلال دندان برای تمیز کردن
  • الکل ضد عفونی کننده
  • دستمال ظریف و نرم

1- قسمت مهم کار ما مربوط به بازکردن قاب کناری دسته است. قبل از باز کردن قاب، با استفاده از خلال دندان باید زباله های بین شیار قاب و بدنه اصلی دسته را جدا کنیم تا هرگونه چسبندگی بین شیارها از بین برود.