نحوه تبدیل Dunsparce به Dundunsparce در Pokemon Scarlet and Violet

اکثر Dundunsparce دارای دو بخش شکم هستند، اما احتمال بسیار کمی وجود دارد که شما یکی را با سه بخش شکم دریافت کنید. با این حال، این یک تمایز کاملاً فیزیکی است. Dundunsparce سه بخش هیچ برتری نسبت به دیگران ندارد.

آیا می توانید Dundunsparce را در طبیعت شکار کنید؟

برخلاف روزهای اولیه Dunsparce، این پوکمون معمولی فقط در غارها زندگی نمی کند. بعید است که آنها را در چمن، در مزارع یا مانند هر پوکمون دیگری در اطراف پرسه بزنید. تفاوت این است که دانسپارس وقتی نزدیک می‌شوید فرار می‌کند، چاله‌ای حفر می‌کند و خود را در زیر زمین دفن می‌کند.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

نکته ای که باید در اینجا به خاطر بسپارید این است که Dunsparce فقط Dunsparce بیشتری است، بنابراین اگر قبلا از Dunsparce استفاده کرده اید، از قبل ایده خوبی در مورد انتظار دارید. Dundunsparce یک حمله پایه مناسب و دفاع متوسط ​​دارد، اما قرعه کشی واقعی با آنها همان چیزی است که Dunsparce را جالب می کند: آنها می توانند تعداد قابل توجهی از حرکات را از طریق TM یاد بگیرند. اینها شامل تمام حرکات دم و همچنین بادی پرس و حتی حملات ویژه مانند شعله افکن و Shadow Ball می شود.

قطع كردن:

  • مناطق 1، 3، 4، 5 و 6 استان جنوبی
  • مناطق شرق استان یک، دو و سه
  • غار آلفورنادا
  • کباب صحرا
  • مناطق دو و سه استان غرب

مدتی طول کشید تا Dunsparce را پیدا کنیم، بنابراین شما به صبر نیاز دارید. هنگامی که یک Dunsparce یا Dundunsparce دارید، ساده ترین راه برای بدست آوردن بیشتر این است که یک Ditto پیدا کنید و از آنها برای بدست آوردن تخم مرغ Dunsparce استفاده کنید.

بخوانید  سونی قصد دارد فیلم‌های بیشتری از مرد عنکبوتی از مرد عنکبوتی 4 تا مایلز مورالس بسازد
از نظر فنی می‌توانید Dunsparce را تقریباً در هر جایی پیدا کنید، اما در واقع شناسایی آنها بسیار سخت‌تر است.
از نظر فنی می‌توانید Dunsparce را تقریباً در هر جایی پیدا کنید، اما در واقع شناسایی آنها بسیار سخت‌تر است.

چگونه Dunsparce را به Dundunsparce تبدیل کنیم

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

Dunsparce تنها پس از ارتقاء سطح در حالی که Hyper Drill را می‌دانید، تکامل می‌یابد. آنها به طور طبیعی این حرکت را در سطح 32 یاد می گیرند و حتی اگر دانسپارس سطح بالاتری را بگیرید – مثلاً در منطقه شش استان جنوبی – آنها باید هنوز جنبش را می شناسد اگر می خواهید Hyper Drill را مجدداً یاد بگیرید، در اینجا نحوه یادگیری وجود دارد.

  • منو را باز کنید
  • Dunsparce را انتخاب کنید و “check summary” را انتخاب کنید.
  • دکمه سمت راست را روی پد جهت فشار دهید
  • “حرکات را به خاطر بسپار” را انتخاب کنید
  • حرکتی را که می خواهید دوباره یاد بگیرید انتخاب کنید (Hyper Drill)
بخوانید  کانال فن Final Fantasy 6 Tactics Mod را ایجاد می کند

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

اگر به دنبال نکات بیشتری هستید، فهرست ما از چیزهایی را که آرزو می‌کردیم قبل از شروع Scarlet and Violet بدانیم، بررسی کنید تا مجبور نباشید اشتباهاتی را که ما انجام دادیم مرتکب شوید. و برای اینکه یک Pokémon Paldea جدید و قدرتمند دیگر در تیم خود داشته باشید، نحوه تکامل Charcadet را بیابید که شکل نهایی آن بسته به نسخه Scarlet و Violet که بازی می‌کنید تغییر می‌کند.

تکامل Dunsparce بالاخره وجود دارد، اگرچه اگر از قبل نمی‌دانید چه کار می‌کنید، نحوه دریافت Dundunsparce در Pokemon Scarlet and Violet واضح‌ترین فرآیند نیست. با این حال، سخت ترین قسمت، یافتن Dunsparce در Paldea است. آنها از نظر فنی در اکثر مناطق رایج هستند، اما یک ویژگی عجیب و غریب در ماهیت آنها به این معنی است که نزدیک شدن به اندازه کافی برای گرفتن عکس نیاز به کار اضافی دارد.

چگونه Dunsparce را در Scarlet and Violet بدست آوریم

اگر دانسپارس این کار را انجام دهد، همین است. آنها دوباره اسپاون نمی شوند و شما باید منتظر بمانید و یکی دیگر را پیدا کنید. دکمه “B” را فشار دهید تا خمیده شوید و آهسته تر حرکت کنید تا به Dunsparce هشدار داده نشود. همچنین مطمئن شوید که پوکمون در حال اجرا ندارید. آنها می توانند موجود را شکست دهند و شانس شما را برای گرفتن Dunsparce از بین ببرند.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

بخوانید  پخش تریلر معرفی شخصیت بلید در بازی Marvel’s Midnight Suns

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پس از آن، با Dunsparce مبارزه کنید تا آنها را ارتقا دهید یا از EXP Candy استفاده کنید، و بوم کنید، Dundunsparce شماست.

تغییرات Dundunsparce

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

ساده ترین راه برای شکار Dunsparce این است که سعی کنید در نزدیکی مرزهای یک منطقه جستجو کنید. اگر نتوانستید چیزی در نزدیکی پیدا کنید، یا اگر آنها فرار کردند، می‌توانید از مرز به یک شهر یا منطقه دیگری عبور کنید تا پوکمون موجود را بازنشانی کنید و دوباره امتحان کنید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.